Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Roki
Elektricni opet nebuloze ?
Elektro-vozač
Sa električnim pogonom veća masa kola nema značaja kao kod fosilaca. Dok se više energije uloži u ubrzanje (i dobijanje kinetičke energije) veliki deo te iste energije se vraća prilikom usporavanja za razliku od fisilaca koji uredno troše kočnice te prave i dodatni izdatak. Ostaje samo "borba" protiv otpora vazduha i raznih trenja uključujući tu i kotrljanje - to je jednako za sve. Neki ljudi vole SUV zbog visine pogleda, neki zbog potencijalno ravnijeg "patosa" koji je sa električnim normalna stvar a neki i iz, zapravo onih razloga koji im daju ime.