Renaultov direktor: Zbog jednog grama smanjenja CO2 automobili će poskupeti 1.000 evra
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Alex
Pitam, da li motori od 1~3 Litra koji su većinom u Evropi Aziji Africi zagađuju isto kao motori od 3~12 Litara koje većinom voze u USA. GORIVO U USA je 50% jeftinije nego u Evropi jer su ratovima došli do jeftina /otete/ nafte Irak, Libija
Roki
Elektricni sakupljac minusa ima poklopac za svaki lonac i sve zna a sto ne zna izmisli . Svaka je prilika dobra za novi red lazi i pustih snova !
Map
Renault pravi odlične (vrhunske) motore ali su ga zapetljali sa raznom elektronikom koja je pokvarljiva i vrlo skupa a ni ostale komponente bas i nisu jeftine