Pogledajte koji sistemi će od 6. jula biti obavezni u svim novim modelima vozila
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Lala
Jel video neko naše buseve koji idu za Grčku?
Neko
I tako kroz kanjon Morače kreneš preticati šleper i auto ti oduzme snagu i dođe do katastrofe... U dobrom delu sveta tokom preticanje ne sme da se snima brzina, jer je logično, što brže to bezbednije...
Ismail
Najvažniji sistemi , koji korumpirane stručnjake sa saobraćajnog fakulteta i Komiteta za saobraćaj ne interesuju, je da se prozori i vrata vozila uvek mogu otvoriti ručno u slučaju udesa, požara, nestanka struje, ostajanja zarobljene osobe u zaključanom vozilu bez kjuča. Bez mogućnosti ručnog otvaranja putnici su uvek u velikoj opasnosti. Oni su korumpirani da traže standard Euro 10.