Urnebesni oglas za automobil: Glava zaboli kad pročitate šta prodaje jedan Bosanac

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Праведник
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Ja sam

    19. maj 2022 | 17:29

    Srbin iz Republike Srbske... Malo da vas ispravim...

  • Nebojša

    17. maj 2022 | 12:48

    Ja sam sa dotičnim autom prešao 120.000 KM TDDI, sipao gorivo gde sam stigao... Najveći kvar me je izašao 50€, da moram da biram između njega ili golf IV, pežo 206/307, astra g, opet bih njega uzeo

  • Ian Paice

    16. maj 2022 | 10:00

    Ima izreka, da nema Opela, Ford bi bila najgora kola na svetu.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA