1) za sta mi treba auto?
2) koliko mogu da platim?
3) koliko kosta odrzavanje?
To su po meni glavni kriterijumi. Da li je to Nemac, Francuz ili Japanac, nije mi bitno u tom trebutku.
Redosled fleksibilan: 1. da vozi kako valja i pruža zadovoljstvo a ne da oduzima od njega. 2. da ne zahteva titranje svaki čas, odlaske na posebna mesta za popravke redovnih kvarova, točenje toksičnih tečnosti i slično, 3. da bude praktičan za ono čemu će biti namenjen, 4. da ne ostavlja trag otpada za sobom gde god da ide. 5. da bude privlačan i udoban. 6. Da bude priuštiv. 7. Da ima budućnost i neku vrednost kada dođe vreme za prodaju i do tada podršku koja neće nestati. 8. Da bude bezbedan. Otpadna (fosilna) tehnologija iz prošlog veka možda može nešto da ima po tačkama 3 i 5 ali pada žestoko po svim ostalim.
Zadovoljstvo je relativno , ne sudi po sebi ! Meni naprimer ne prestavlja zadovoljstvo ev ama bas nikakvo , kako sto vec rekoh ne prenosi emociju , bezlicno,anemicno iskustvo ... Uglavnom ne ostavlja osmeh a to je presudno !
@Roki: Pitanje je individualno a odgovor pokriva bar 98% onih koji nisu zadrti pa probaše. Uvek će biti mazohista, sreća pa ih je malo. Fosilci bukom dodaju dramu jer drugačije ne mogu, električni nemaju taj problem - putnici su ti sa emocijama, ne mašine. Ako želiš da ti vozilo ima emocije, toplo preporučujem konje.
Onaj ko se meraci da jupi dobar skupoceni auto taj i ima para i za gorivo i odrzavanje,tako kupovina auta odredjuje i status kupca u najvecim slucajevima
Striko
Pare.
Podelite komentar
M&M
Samo da nije električni
Podelite komentar
,
@M&M
Ala si komican, koliko ti trebalo da smislis tako jadan fazon.Prekinucemo sa proizvodnjom fosilnog goriva nadam se uskoro.
Podelite komentar
Srba
1) za sta mi treba auto? 2) koliko mogu da platim? 3) koliko kosta odrzavanje? To su po meni glavni kriterijumi. Da li je to Nemac, Francuz ili Japanac, nije mi bitno u tom trebutku.
Podelite komentar
Elektro-vozač
Redosled fleksibilan: 1. da vozi kako valja i pruža zadovoljstvo a ne da oduzima od njega. 2. da ne zahteva titranje svaki čas, odlaske na posebna mesta za popravke redovnih kvarova, točenje toksičnih tečnosti i slično, 3. da bude praktičan za ono čemu će biti namenjen, 4. da ne ostavlja trag otpada za sobom gde god da ide. 5. da bude privlačan i udoban. 6. Da bude priuštiv. 7. Da ima budućnost i neku vrednost kada dođe vreme za prodaju i do tada podršku koja neće nestati. 8. Da bude bezbedan. Otpadna (fosilna) tehnologija iz prošlog veka možda može nešto da ima po tačkama 3 i 5 ali pada žestoko po svim ostalim.
Podelite komentar
Battery master
@Elektro-vozač
Dobro je, dobro je...
Podelite komentar
Roki
@Elektro-vozač
Zadovoljstvo je relativno , ne sudi po sebi ! Meni naprimer ne prestavlja zadovoljstvo ev ama bas nikakvo , kako sto vec rekoh ne prenosi emociju , bezlicno,anemicno iskustvo ... Uglavnom ne ostavlja osmeh a to je presudno !
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Roki: Pitanje je individualno a odgovor pokriva bar 98% onih koji nisu zadrti pa probaše. Uvek će biti mazohista, sreća pa ih je malo. Fosilci bukom dodaju dramu jer drugačije ne mogu, električni nemaju taj problem - putnici su ti sa emocijama, ne mašine. Ako želiš da ti vozilo ima emocije, toplo preporučujem konje.
Podelite komentar
On
Da se cuje kada stisnem gas,ovo je Srbija :D
Podelite komentar
Markoo
Najvažnije je da prodje tehnički
Podelite komentar
T N
Da ima prvu pomoć.
Podelite komentar
DARKO 100%
Onaj ko se meraci da jupi dobar skupoceni auto taj i ima para i za gorivo i odrzavanje,tako kupovina auta odredjuje i status kupca u najvecim slucajevima
Podelite komentar
Hmm
@DARKO 100%
A i vole nasi ljudi da se pokazu medju rajom ... Da vidi svet
Podelite komentar
Mane
Lova
Podelite komentar
Naj
Najvaznije je da imas pare!
Podelite komentar
Prosto
Najvažnije je da ga pravi Nemac ili Japanac i to u njihovim državama. Poz
Podelite komentar
OniDE
@Prosto
Hahaaha..a sta ako ga vozio Turčin ?
Podelite komentar