Na svaki kupe ili sportak uvesti porez od 100% na registraciju. Takođe, svaki auto koji ima 4X4 pogon još 100%, ako ima preko 2500 ccm, još 100%, ako je V6, V8, V12, još 100%. Ako je gazda takvog auta bez škole, što kod nas uglavnom i jeste, umjesto istrage odakle mu pare, naplatiti mu poseban porez dodatnih 500%. Pa da vidimo koliko će gazda ostati 😎
Кршетина од аута, возим службени већ пар година. Бензинац 1.2 троши скоро 10 литара, а убрзава као Рено 4. Прелази 400км са пуним резервоаром. Лимарија као да је прављена од рециклиране пластике. У односу већ на Фокуса, трипут лошији ауто.
Jeftinija prozivodnja, čvršća karoserija, moguće je manje i aerodinamičnije vozilo jer ne mora da ima više od jednih vrata po strani, veća jedina/prednja vrata te lakši ulazak/izlazak u većini situacija za koja su namenjena, lakša konstrukcija (manja masa) te bolja efikasnost kod fosilaca (daleko manje značajno kod električnih), manje problema/održavanja/kvarova. Naravno, to ti možda definišeš kao kupe ili sportski ali svejedno.
MakiBL
Na svaki kupe ili sportak uvesti porez od 100% na registraciju. Takođe, svaki auto koji ima 4X4 pogon još 100%, ako ima preko 2500 ccm, još 100%, ako je V6, V8, V12, još 100%. Ako je gazda takvog auta bez škole, što kod nas uglavnom i jeste, umjesto istrage odakle mu pare, naplatiti mu poseban porez dodatnih 500%. Pa da vidimo koliko će gazda ostati 😎
Podelite komentar
Раднаскела
Кршетина од аута, возим службени већ пар година. Бензинац 1.2 троши скоро 10 литара, а убрзава као Рено 4. Прелази 400км са пуним резервоаром. Лимарија као да је прављена од рециклиране пластике. У односу већ на Фокуса, трипут лошији ауто.
Podelite komentar
NB
Ne vidim poentu automobila sa troje vrata se kupea i sportskih automobila
Podelite komentar
Elektro-vozač
@NB
Jeftinija prozivodnja, čvršća karoserija, moguće je manje i aerodinamičnije vozilo jer ne mora da ima više od jednih vrata po strani, veća jedina/prednja vrata te lakši ulazak/izlazak u većini situacija za koja su namenjena, lakša konstrukcija (manja masa) te bolja efikasnost kod fosilaca (daleko manje značajno kod električnih), manje problema/održavanja/kvarova. Naravno, to ti možda definišeš kao kupe ili sportski ali svejedno.
Podelite komentar
Marko
Sva vozila sa troje vrata treba izbaciti iz dalje proizvodnje, osim dvoseda naravno
Podelite komentar