Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
MakiBL
Na svaki kupe ili sportak uvesti porez od 100% na registraciju. Takođe, svaki auto koji ima 4X4 pogon još 100%, ako ima preko 2500 ccm, još 100%, ako je V6, V8, V12, još 100%. Ako je gazda takvog auta bez škole, što kod nas uglavnom i jeste, umjesto istrage odakle mu pare, naplatiti mu poseban porez dodatnih 500%. Pa da vidimo koliko će gazda ostati 😎
Раднаскела
Кршетина од аута, возим службени већ пар година. Бензинац 1.2 троши скоро 10 литара, а убрзава као Рено 4. Прелази 400км са пуним резервоаром. Лимарија као да је прављена од рециклиране пластике. У односу већ на Фокуса, трипут лошији ауто.
NB
Ne vidim poentu automobila sa troje vrata se kupea i sportskih automobila