Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Roki
Električni lažov ,izmišla činjenice izobličuje istinu kako je on u svojim snovima zamišlja no ništa od te tvoje priče , velika većina nakon velikog razočarenja napušta preskupe električnje igračke i vraća se sigurnoj i proverenoj te bezbrižnij tehnoligiji !
MakiBL
Električna vozila će biti budućnost, ma šta mi pričali. Korisnici se nikada nisu pitali šta će industrija proizvesti.
Gile
Elektro auta su nametnuto resenje koje nema veze sa ekologijom vec sa nekim drugim stvarima,preskupa vozila i preskupo odrzavanje pre svega baterija cija zamena kosta od 10 do25 hiljada evra,ko ima da plati neka kupuje.