Studija: Automobili s unutrašnjim sagorevanjem su pouzdaniji od električnih automobila
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Roki
Sta je elektricni istinu ne priznjes,prihvatas kao i obicno dakle sve po starom isto kao sto po starom nastavljas s gomilom LAZI nebi li sebi opravdao kolicinu novaca sto si bacijo na to smece ili bar prodajes tu pricu ! El vozila su mahom za one sto zele pokazat svoj status i za zelene teroriste koji misle kako je to nesto sto ce spasit svet i ja bi volio da je tako no medutim posve je jasno da to nije tako !
Elektro-vozač
Ha ha ha. Tesla ima nekih problema sa softverom i razlikama na koje ljudi nisu navikli. I ja sam ih imao - npr. zbog odsustva buke otpadnih motora čuju se svi ostali zvuči i ljudi često pomisle da nešto nije uredu (neki put jesu u pravu, često nisu). Tesla sa Model 3/Y ima problem oko upotrebe telefona i kartica za otključavanje i pokretanje kola. To nema veze sa pogonom ali se manifestuje tako. Ajmo dalje - Tesla nema redovno održavanje a otpadnim fosilcima to "opraštaju" i ne računaju kao problem iako se gubi vreme. Jedino što jeste tačno je to da servisi pravih kvarova traju duže prosto zbog ograničene mreže servisa i manje dostupnosti delova ali i to prestaje da bude problem. Dakle, žalopojke umiruće tehnologije mogu biti samo to - žalopojke.
Strim
Pa i ocekivano. Trenutno su elektricni automobili igracke za bogate. Tek za nekih 10 god ce oni biti pouzdani.