≫
Da li evropska strujna mreža može da izdrži 100 miliona električnih automobila?
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
Sibin
Forsiraju te igracke na struju, to je vise ludilo!!!!!
Podelite komentar
Roki
@el vozač Ne bulazni uzitak u voznji ne postiloji kod ev to svi znaju , nikad se nece moc poredit ev s nekim rasnim sportasem to dobro zapamti ako si sposoban uopšte da išta upamtiš! Vozit ev jednako je voznji trotinetom ,bezlično ,anemično , dosadno ,jadno . Probaj vozit jednom pravi auto možda shvatiš a ako ne uspiješ znači da s tobom definitivno nesto nije u redu možda manjak muškosti ???
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
🤣🤣🤣
Podelite komentar
Roki
@Crni doticnom je nemoguce ista objasnit, samo francuska ima 58 reaktora koji su itekako opasni i ne zaboravimo da proizvode nuklearni otpad , to naravno nije dovoljno za trenutne potrebe struje pa se koristi i dalje ugljen i gas ...Nemci pisu kako ev nisu nista zelenija od dizela , sva ta prica oko ev neke je zaludila jer su popusili pricu o necemu novom i ne razmisljaju svojom glavom al vreme ce pokazati ! Naravno ulogu ce i odigrat cinjenica da je sus daleko lepsi za voznju od ovih stapnih miksera i trotineta ,rekao bi da osim ubrzanja ev nema sta ponudit naravno to kosta cekanja i cekanja punjena . Sto se tice same sigurnosti dovoljno je napomenut kako je u nekim zatvorenim garazama zabranjeno parkiranje elektricnim vozilima . Naravno svatko nek proveri i donese svoje zakljucke ne treba slusat zadrtog coveka koji gleda na ev kroz ruzicaste naocare !
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
"Nemci pišu"... Ne pišu "svu Nemci" već samo oni koji su zaglibili u prošlosti i namerno žmure čak i na ekvivalente u fosilnoj infrastrukturi - tobože fosilci zagađuju samo dok idu a njihova proizvodnja, proizvodnja goriva i održavanje su apsolutno čisti da se to kosi sa zakonima Fizike. Neki drugi Nemci i mnogi nezavisni naučnici su zagledali celu priču jer su istinski "zabrinuti". Počelo je sa "Udruženjem zabrinutih naučnika" koji su analizirali i uporedili celu priču od početka do kraja (izveštaj "Čistija kola od kolevke do groba") pa se, pazi sad, ispostavilo da su pogrešili - stvar je jes više u korist električnih, ali je i taj izveštaj jako dobar. Dakle, ne verujte raznim Rokijima koji su zalgavili sa otpadom pa svim silama pokušavaju da je ono čega oni moraju da se otarase, zapravo dobro. Inače, opet ništa nisi napisao, Roki, iako ti je tekst duži. Meni je lako pisati jer ne moram niti paziti niti izmišljati - baš svaka činjenica ide u korist celog sveta.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
O da, pazi priča o NEKIM zatvorenim garažama... Rekao si nešto novo. Treba napomenuti da je fosilcima zabranjeno ulaziti u neke delove gradova, a pogotovo voziti u zatvorenim prostorima, pa i u tunelima prave komplikacije. Fosilci imaju požare 11 (jedanaest) puta češće nego električni, po pređenom km, i pritom umesto lokalizovanog gorenja cure, šire gorivo i vatru oko sebe a često i eksplodiraju kako to električni jednostavno ne mogu. Zadovoljstvo u vožnji sa fosilcima praktično ne postoji od kako su došli električni, očajni su u svakom pogledu.
Podelite komentar
Raša
Ovi automobili na struju će u nebesa podići cenu kilovata. Sve mi se čini da se sve svodi na cenu energije, nije toliko bitan energent. Dizel i benzin su se izjednačili, plin je skoro tu. Metan je jeftiniji, jer je specifičan u pogledu preduslova.
Podelite komentar
Crni
Za naseg drugara elektrovozaca koji ni osnovne principe o odrzanju energije nije naucio otprilike gradivo sedmog razreda a ne nesto drugo ozbiljnije. Trenutna situacija je da nema elektricne energije ni za ove osnovne potrebe dovoljno, pogotovu od vetroparkova i sl. Eu gotovo da nema uglja, nuklearka da bi se napravila treba bar 5-10 godina, i ostala infrastruktura koja je i koja se projektuje za neku potrosnju i neku buducu. I sada racunajte 100 miliona vozila da lazemo 10% se puni to je 10 miliona x prosecno 80kwh = 800 000 000 kwh ova kolicina energije iz vetroparkova nije moguce dobiti odnosno za ovo je potrebno mnogo para. Sda je rat u ukrajini aktuelan objasni vojsci da je mnogo bolje i ekonomicnije da tenkovi idu na struju mogu neprijatelju da se necujno priblize😄. Edukuj se malo to sto ti ne odrzavas kola ako ih imas ne znaci da se elektromobili ne odrzavaju. Inace baterije se takodje mogu zapaliti i eksplodirati a evidentno nisi video kako izgleda pozar elektro instalacija i nadam se da neces a kvar uvek moze da se dogodi.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Crni
1. Pročitaj ponovo šta sam napisao. Ne da si promašio temu nego kontinent. 2. Pogledaj šta kažu institucije.
Podelite komentar
baba smilja iz darosave
@Crni
kako stvari stoje vratice se motori na ugalj
Podelite komentar
Elektro-vozač
Većina (svi?) kontraši napretku umišljaju da je potrebna dodatna energija za električna vozila, a da te energije, tobože, nema. Ni jedno ni drugo nije tačno. Za početak, kada konačno uklonimo većinu infrastrukture za održavanje otpadne fosilne tehnologija u životu (crpne stanice, rafinerije, prevoz sirovina do njih i gotovih proizvoda od njih, silne prljave i neefikasne pumpe, umanjimo servise jer je potrebno daleko manje održavanja, smanjenje potrošnje energije na proizvodnji zastarelih delova kao što su to blokovi motora i slično - topionice, itd itd itd) uklonimo, igrom slučaja, baš onoliko energije koliko je potrebno da baš sva kola na svetu budu električna i da jednako puno voze (a, naravno, bolje). To, naravno, ne znači da je svaki deo postojeće električne mreže spreman za ovo ali i (1) njihovo opterećenje se umanjuje uklanjanjem otpadne/fosilne infrastrukture, (2) opterećenje se pomera na vreme kada ostali potrošači troše manje pa je opterećenje, zapravo, ravnomernije, (3) za razliku od fosilnih goriva, električnu energiju nije teško proizvesti skoro bilo gde i svako za sebe (a može ponuditi i drugima), tako da se sama preza ili pojačava ili manje koristi. Sve da i nije tako, fosilnom otpadu nema više mesta na ovoj planeti sa svim zagađenjem. Zagađuju u električni, naravno, kao i baš sve što radimo (entropija), ali u značajno manjoj meri a kola, vožnja i život daleko bolji. Nije dosta? Većini se smanjuje zavisnost od uvoza bilo čega - svaku privremenu zavisnost je moguće rešiti ulaganjima dok sa fosilnim gorivima to prosto nikada nije bilo niti može biti tako.
Podelite komentar
Neko
Naravno da ne može...
Podelite komentar
Čombe
Utopija je to.Hoće automobile sa pogonom na el.energiju, a oslanjaju se na vetroparkove i solarne panele kao glavne izvore struje.
Podelite komentar
dragan
elektro ludilo ce prestati isto ko korona fasizam kada se svati da je neodrzivo
Podelite komentar
I to kao i
@dragan
Da je lako zapaljivo
Podelite komentar
Elektro-vozač
@dragan
@I to kao i: 🤣🤣🤣 "Lako zapaljivo". "Gorivo" izgleda da prave da ne "gori" pa nema objašnjenja zašto su požari sa fosilcima 11 puta češći, po pređenom km. Baš svašta!
Podelite komentar