≫ 

Tesla pod istragom u Koreji zbog preuveličavanja kilometraže

 ≫ 

Analitičari kažu da bi većina električnih vozila generalno mogla da zabeleži određeni gubitak dometa po hladnom vremenu.

Komentari

  • @.

    19. februar 2022 | 21:32

    Sto je ekoloski bolje ? Elektricna vozila sigorno i dokazano nisu , to sto iz raznih interesa pokusavaju unistit naftnu industriju je druga prica .

    • 20. februar 2022 | 04:24

      Elektro-vozač

      @@.

      Naftna industrija bi uništila svet da joj se da. Da čujem raj tvoj dokaz... Naravno, nemaš ga jer je dokazano upravo suprotno. Sve brojke i izvore sam već dao u ranijim komentarima ali nisu ni bitne - potražite ih sami umesto verovati naftašu da je nafta dobra (nemojte ni meni da je struja - uverite se sami).

  • Roki

    19. februar 2022 | 09:25

    Elektricni nemoj se nurozirat , nova tema stare lazi al drugo se od tebe i ne moze ocekivat ! Odi malo prosetaj ubija te stres a ako ne pomogne popi si nesto u apoteci ima velik izbor . Ljudi zive i koriste fosilnu tehnologiju preko sto godina bez greske ...

    • 19. februar 2022 | 15:25

      Elektro-vozač

      @Roki

      Vidim da mnogo "pališ". Kod mene stresa nema. Sve radi savršeno.

    • 19. februar 2022 | 18:13

      .

      @Roki

      I ne mislis da je vreme za napredak tehnologije.Mozda i jeste vreme da se predje na nesto sto je ekoloski bolje.

    • 19. februar 2022 | 23:17

      Electro-vozač

      @Roki

      Ja sam već prešao na bolje. Kad ćeš ti? Kada se pojavi nešto još bolje, ako budem mogao, prećiću i na to. Za sada bolje i manje prljavo od električnih ne postoji sem peške.

  • Vozac Tomos Masine

    18. februar 2022 | 06:25

    Nemam Auto na struju al imam jedan e skuter i kad je hladno 20 posto se brze trosi baterija ako ga vozim malo brze i uzbrdo za cas ode baterija zato da Auto il motorcikl necu da menjam Benzin je moc.

    • 18. februar 2022 | 17:38

      Momir

      @Vozac Tomos Masine

      Neznam sta bi se desilo kada bi ostao zavejan 3-4 sata.

    • 18. februar 2022 | 22:18

      Elektro-vozač

      @Vozac Tomos Masine

      Nemam auto na benzin ali imam bacač snega na njega. Očajan je - teško pali, loše radi, bučan je. Ako ga malo opteretim lako mogu da oštetim motor a redovno mora i ulje da mu se menja. Neće odmah ni da krene već moram da čekam da se zagreje. Kao i svaki fosilac zimi (u ovom slučaju i kada je potreban) troši po 30% više goriva. Zato je auto sa savremenom baterijom prava stvar. Radi odmah, uvek, bolje, nema problema sa temperaturom jer je to odavno rešeno. Struja je moć. @OP: Uzbrdo zahteva dodatnu energiju - podjednako troši više bilo kog energenta.

    • 18. februar 2022 | 22:39

      Elektro-vozač

      @Vozac Tomos Masine

      @Momir: Odlično pitanje! Ne daj Bože ostati zavejan u fosilcu. Ajde što ne bi mogao da radi bez dovoda kiseonika ili odvoda ubitačnih izduvnih gasova, ne daj Bože ni da se gasi stalno jer sa zakržljalim akumilatorčićem biće problema sa paljenjem. Baterije u savremenim električnim automobilima mogu potpuno bezbedno i pouzdano održavati temperaturu kabine *danima* jer im je kapacitet dovoljan.

  • Mile

    16. februar 2022 | 22:49

    Elektro vozaču koga briga za tvoje muke

  • Elektro-vozač

    16. februar 2022 | 18:40

    Kao i baš svako vozilo i Tesle troše različito u različitim uslovima. Uz lošu, žustru, vožnju sa mnogo ubrzavanja, naglog kočenja, stajanja, uzbrdica, klizavog kolovoza i kontra-vetra domet svake vrste vozila može da se desetkuje. U dobrim uslovima i konstantnoj vožnji uz saobraćaj domet Tesli može biti skoro udvostručen. Sa Teslama svako može da izabere koju brojku želi da prati: dva režima sa prognoziranom konstantnom potrošnjimn (jedna po američkom testu, druga "idealna") i četiri po različitim prosečna (sa trenutnom potrošnjom ili poslednjih 10, 20 ili 50 km). Može prikazati i procenat energije u bateriji. Oni koji imaju auto-pilot imaju i sistem koji uračunava reljef, saobraćaj i vremenske uslove. Svako bira za sebe i sve je detaljno opisano, samo oni koji pokušavaju da opravdaju svoju glupost i fosilna propaganda tvrde da tu ima nešto što ne štima - vidovnjaci ne postoje pa se ne mogu ni očekivati u vozilima a šta je dato radi. Moja potrošnja po hladnoj kanadskoj zimi smanji domet za nekih 20-25% u odnosu na regularnu ali zato u normalnim uslovima ja mogu preći bez problema i do 25% više od regularne, bez posebne pažnje. Na kraju, nisu u Tesli izmislili standarde za određivanje dometa - postoje (inter)nacionalne institucije za to i razlikuju se značajno. U Tesli su jednom čak i tražili smanjenje tuđe procene.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA