≫ 

Automobili koji nikada nisu plaćeni: Volvo traži stotine miliona dolara od Severne Koreje

 ≫ 

Do danas su kamate i kazne za isporučene automobile narasle na više od 325 miliona dolara, a brojni preživeli primerci modela Volvo 144 i dalje se koriste kao taksi vozila.

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Lala

    16. februar 2022 | 14:41

    To je još i bio kvalitetan auto. Doduše,velik potrošač ali tada... Danas je Volvo tužna konfekcija, kao i Saab. Šteta,ali ko ih... Kia,Hyundai,Toyota...uče svet kako se pravi vozilo.

  • Mišo

    15. februar 2022 | 18:37

    Deri kapitaliste

  • Nagard

    15. februar 2022 | 13:53

    Pa nek im vrate automobile....

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA