≫
Automobili koji nikada nisu plaćeni: Volvo traži stotine miliona dolara od Severne Koreje
≫
Do danas su kamate i kazne za isporučene automobile narasle na više od 325 miliona dolara, a brojni preživeli primerci modela Volvo 144 i dalje se koriste kao taksi vozila.
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Lala
To je još i bio kvalitetan auto. Doduše,velik potrošač ali tada... Danas je Volvo tužna konfekcija, kao i Saab. Šteta,ali ko ih... Kia,Hyundai,Toyota...uče svet kako se pravi vozilo.
Mišo
Deri kapitaliste
Nagard
Pa nek im vrate automobile....