Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Miki
Kolkogod da kosta, ruzan je za sve novce
Dule
U Norveskoj se vozi najvise elektricnih automobila u Evropi, mozda ce VW ovaj puta uspeti jer ko god je kupio E-golfa gledao je da ga se resi za sva vremena, ljudi su pohrlili isto kao i ja da kupe Id3 ili 4 hajde realnih 380 km moze, medjutim on se toliko kvari i jedan i drugi tako da i nemaju neku reputaciju. Bolje je kupiti hybrid Toyotu corolu 1,8 i bog te veselio. Moja preporuka.
Baba
Bas je sladak