Koliko će koštati dugoočekivani električni Volkswagen ID.Buzz?

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Baba
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Miki

    13. februar 2022 | 08:17

    Kolkogod da kosta, ruzan je za sve novce

  • Dule

    11. februar 2022 | 19:59

    U Norveskoj se vozi najvise elektricnih automobila u Evropi, mozda ce VW ovaj puta uspeti jer ko god je kupio E-golfa gledao je da ga se resi za sva vremena, ljudi su pohrlili isto kao i ja da kupe Id3 ili 4 hajde realnih 380 km moze, medjutim on se toliko kvari i jedan i drugi tako da i nemaju neku reputaciju. Bolje je kupiti hybrid Toyotu corolu 1,8 i bog te veselio. Moja preporuka.

  • Baba

    11. februar 2022 | 14:23

    Bas je sladak

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA