Svi Rolls-Royce modeli će biti električni do 2030. godine

 ≫ 
  • 3

Rolls-Royce će pratiti svoj prvi električni model, Spectre coupe, sa potpuno električnim naslednicima aktuelnog SUV-a Cullinan, limuzine Ghost i limuzine Phantom.

Govoreći za britanski magazin Autocar, izvršni direktor Torsten Miler-Utvus(Müller-Ötvös) je rekao da je važno da svaki model bude zamenjen EV alternativom kako kompanija napreduje ka čisto električnoj liniji do 2030, piše portal Autoblog.

Britanska firma će osvežiti svoj trenutni asortiman u narednim godinama, ali neće više lansirati modele sa SUS motorima, čime će Mk2 Ghost biti poslednji Rolls-Royce sa benzinskim motorom.

Miler-Utvus je istakao i planiranu zabranu prodaje novih SUS automobila koju je Vlada Velike Britanije najavila za 2030. godinu: "Ne vodi nas samo zakon: nas takođe pokreće naša prilično mlada klijentela širom sveta, i vidimo sve više i više ljudi koji aktivno traže elektrifikovani Rolls-Royce".

Starost prosečnog kupca Rolls-Roycea je naglo pala poslednjih godina na samo 43 godine, a Miler-Utvus napominje da "dosta naših klijenata već poseduje električni automobil, bilo da se radi o Tesli, BMW-u ili nekom drugom modelu" , i tako imaju iskustvo kada je u pitanju rukovanje EV punjačima i upravljanje dometom.

On nije želeo da otkriva tehničke detalje budućih Rolls-Royce električnih vozila osim što je potvrdio da će "ceo portfolio biti elektrifikovan".

Elektrifikacija čitavog portfelja po njemu predstavlja „ogroman zadatak za relativno malu kompaniju“, ali se potrebna investicija neće automatski pretvoriti u skuplje automobile. Miler-Utvus ističe da će se Spectre za 2023. ceniti prema njegovom pozicioniranju, a ne prema njegovom pogonskom sistemu.

Budući električni Phantom zato neće nužno koštati više od početne cene trenutnog automobila sa benzinskim V12 motorom od 374.400 funti.

Prioritet za Phantom EV biće iskazivanje karakteristika koje kompenzuju gubitak poštovanog V12 motora, koji će se ugasiti 2030. godine. Električni pogon kompanije će zato biti „veoma okretan“, obećao je Miler-Utvus, i omogućiće "pokretljivost, tiho kretanje, magičnu vožnju, vrhunski kvalitet i tako dalje".

(Telegraf.rs/Autoblog.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • ime

    3. februar 2022 | 18:04

    Tugica. Upalis auto i ne cuje se ono wrooom ☹️

  • Dik

    4. februar 2022 | 08:47

    ... znači samo ćemo mi trošiti naftu za naše stare dizele ?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA