≫ 

"Košta više od auta!" Vlasniku hibridnog Mercedesa izdali račun za novu bateriju od 15.000 funti

 ≫ 

Nije poznato koji simptomi su podstakli Singa da odveze svoj hibridni Mercedes u ovlašćeni servis, ali kada je to učinio, rečeno mu je da je baterija došla do kraja svog veka nakon osam godina.

Komentari

  • Mire

    4. februar 2022 | 06:44

    Dal moze da ide kao samo dizel, skarabudzi se nesto i iskljuci taj hibrid od motora skroz

  • OniDE

    4. februar 2022 | 06:42

    Vozim ovaj auto vec 4god sa 330,000,sve radio kao sat uz redovno odrzavanje u ovlascenom servisu

  • Roki

    2. februar 2022 | 18:14

    El vozac lazov ! Bolje bit zaglavljen u proslosti nego u lazi , lazi vozaca koji vozi ev a ne ceka punjenje toliko o tome koliko mu treba verovati . U slucaju da nisi svatio tvoje lazi ne prolaze , mozdane vijuge ocito svima bolje rade nego tebi ako ne verujes pogledaj komentara ljudi zdravog razuma i ne zaboravi pogledat koliko minusa redovno skupljas a kako i nebi kad pises uglavnom lazi,neistine i budalastine !!!

    • 2. februar 2022 | 18:53

      Elektro-vozač

      @Roki

      Diši. A onda pokaži bar jednu laž. "Komentar" nije isto što i istina, samo pogledaj svoje izjave. Sve što sam rekao vrlo lako mogu da provere oni koji otvore oči. Ne vredi žmuriti pa reći "vidi se da je mrak, lažeš".

    • 2. februar 2022 | 22:08

      A bre

      @Roki

      Ti si veci smor od Darko 100%....

  • Milan

    2. februar 2022 | 11:29

    Pa sta ste vi mislili, i za alate su skuplje baterije, nego sami alati, bez baterije auto ne moze da ide, znaci da mozes da ga odvezes na otpad.

  • Gliša

    1. februar 2022 | 23:23

    Danas smo na poslu pričali o ovoj temi i jedan kolega Englez zna nekoga ko je imao Teslu. Kad je otišao na servis rekli mu da treba da se zameni baterija i košta neke ogromne pare. Pošto je kasko osiguran on se zaleti u neki stub ili tako nešto pored puta. Dobio je dosta dobru cenu od osiguranja pošto je osiguranje otpisalo kola i isplatili mu tržišnu cenu kola. Kaže nikad više električna kola

    • 2. februar 2022 | 01:39

      Elektro-vozač

      @Gliša

      Ili igra gluvih ili glupih telefona, možda i propagandnih. Što se toga tiče, ima i onih ljudi kojima stvarno ne odgovara električni pogon ali su u teškoj manjini ili samo anegdote. Oni koji nisu ni probali, naravno, nisu od značaja.

  • brka79

    1. februar 2022 | 22:57

    Eto ideje za posao. Reparacija baterija za hibride…

  • ime

    1. februar 2022 | 18:39

    Ne kupujmo električna vozila 😎

  • Neko

    1. februar 2022 | 18:35

    Stvarno nenormalno. Tesla traži 22000 za ogromnu bateriju za potpuno električni modela, a ova u mercedesu je višestruko višestruko manja i nenormalno je da toliko košta. Npr za Toyota Hibrid baterija je 2000 evra...

  • Kum Žoržo

    1. februar 2022 | 16:43

    Imate na YouTube video sa kanala Hoovies Garage gde mu je Tesla tražio 22500 dolara za zamenu baterije a on je u drugom servisu popravio za samo 5000 od čega su rezervni moduli 3000 i 2000 "za ruke". Problem je što zvanični servisi ne popravljaju ništa oni samo nude opciju zamene cele baterije. Baterija električnog automobila se sastoji od hiljada baterija sličnih bateriji laptop kompjutera grupisanih u module (16 modula u Tesli) i ako jedan ili dva modula ne rade cela baterija neće raditi kako treba. Moguće je samo zameniti oštećene module ali vam to zvanični servis neće raditi. Vremenom će se sve više servisa specijalizovati za popravku baterija pa će i cena popravke pasti. Trenutno za Teslu cena jednog modula se kreće oko 1500 dolara.

  • Map

    1. februar 2022 | 14:23

    Nema elektro-vozaca da nam soli pamet a izgleda da ne poseduje ni vlastitu zoljicu

  • Strim

    1. februar 2022 | 13:20

    Najveci problem baterija je njihov zivotni vek i cena nove baterije. To je igracka za bogate zemlje kod nas ce se voziti sus jos 100 god. Ako ja moram da na 10 god dajem 15-20 hiljada evra za novu bateriju to se realno ne isplati za nas sa platama od 300- 500e. Ne vozimo mi kola stara 20 god zato sto volimo nego zato sto samo to mozemo.

    • 1. februar 2022 | 18:54

      Elektro-vozač

      @Strim

      1. Ne moraš na 10 godina. Prosek je duži. 2. Ako ne bi zamenio ceo motor potpuno nov fosilcu zašto bi to radio sa baterijom? Ne moraš platiti toliko. Drugo, stare baterije imaju svoju upotrebnu i prodajnu vrednost veću od starog fosilnog gvožđa. 3. Uporedi koliko, zapravo, para redovno "bacaš" na fosilce pa to saberi. Daleko je više nego što bi morao da električnima i u slučaju da moraš zameniti bateriju. Samo je potrebno otvoriti oči i uključiti vijuge a ne verovati onima koji čvrsto žmure jer su zaglavili u prošlosti.

    • 1. februar 2022 | 21:50

      Crni

      @Strim

      Elektro vozacu ni matematika ti ne ide nesto pored tehnoloije, svaka baterija ima svoj deklarisani vek trajanja npr 1000 punjenja i praznjenja moze nesto vise ili duplo izdrzati i tu je kraj moras da zamenis polovnom pitanje kakvog je kapaciteta ili novom. Popravke celija bar za sada nema. Motor polovan kupis za 100-2000eura kod vecine vozila. Ako mislis da ce struja doveka biti dzabe u pravu si ali ces formalno parking placati na bs tj indirektno punjenje a retko gde se moze staviti punjac vec od 40kw ( kabl se povlaci iz trafo stanice a retko gde ima viska i 20kw) kamoli veci, mislis da ces moci da nekome napravis trosak od npr 80kwh i da te jos pozdravi i zahvali sto si dosao? Tesko samo se nadaj. Ako punis kuci onda sracunaj koliko te kosta svake noci da potrosis 50+ kw u crvenoj zoni ili mislis da ce na pumpi da naprave matematiku a da ne ukalkulisu trosak koji imaju po industrijskoj ceni? Ako to mislis ili si glup ili lud drugog objasnjenja nema.

    • 2. februar 2022 | 00:34

      Elektro-vozač

      @Strim

      @Crni: Slobodno neka svako proveri moju matematiku. U pitanju je oko 1500 punih kapaciteta, ne punjenjenja. Jedan pun kapacitet je 400-500 km zavisno od modela, neka bude i 350 zimi. To je preko pola miliona km. Šta se desi tada? Smanjen kapacitet, nije strašno. I dalje ide. Te baterije zadržavaju vrednost za razliku od dotrajalih motora i koriste se za stacionarno skladištenje energije. Može se zameniti poslovnim, mogu se samo zameniti kritični delovi? Šta se desi sa dotrajalim motorom? Otpad i topionica. Ne poredi cenu novog sa fosilnim otpadom, ako već porediš, poredi sa cenom novog novcijatog celog motora jer auto dobija novi život (sam elektromotor je prosta stvar). Ja NIKAD ne rekoh da će struja biti džabe ili da treba da bude. Naprotiv. Ali UVEK će biti jeftinije voziti na struju nego na fosilna goriva, ma šta da se desi, prosto jer su fosilni automobili i u za njih teoretski najboljem slučaju jadni - jeftinije bi bilo dobrim generatorom praviti struju pa onda uživati u boljoj vožnji. Što se tiče punjača to je sve daleko jednostavnije rešiti nego pumpe. Struju može napraviti svako, svuda, lokalno i time pomoći distribuciji. Pritom kada ukinu fosilnu industriju sva energija koju oni troše na zastarele budalaštine će biti dovoljna da baš sva kola budu električna.

  • markokobaz

    1. februar 2022 | 13:16

    pa naravno ko i svi automobili na struju,lepo pricam niko nece da me slusa,dok ne naprave da moze da predje barem 1000km nista.ostajem pri normalnim automobilima

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA