Da li biste kupili polovnjaka iz fabrike: Toyota planira da preuređuje polovna vozila i vraća ih na tržište
Novonastali uslovi u automobilskoj industriji dovode do nekih poslovnih poteza koji su donedavno bili nezamislivi.
Pojačani konzumerizam i sve žešća konkurencija skratili su životni vek pojedinih generacija modela gotovo do apsurda, pa su neki modeli otišli u redizajn čak i samo godinu dana nakon lansiranja. Nedostatak čipova je sve to usporio, a kupci se sada okreću tržištu polovnih automobila. Sve je to podiglo cene i novih i polovnih vozila, pa je stvoren preduslov za nešto donedavno nezamislivo – tzv. "prepravljeni automobili".
Naime, magazin Autocar piše o odluci britanskog odeljka Toyote da kupcima ponudi opciju preuređenja za polovna vozila. Nova usluga, pod nazivom Kinto, biće jedna od mogućnosti, a ideja je uzeti automobil nakon prvog ciklusa korišćenja, kao što je na primer lizing, i vratiti ga u fabriku.
Tamo će vozilo biti temeljno preuređeno i pripremljeno za drugi ciklus korišćenja. Toyota bi čitav postupak kasnije mogla da ponovi još jednom, pre nego što automobil dođe do kraja svog radnog ciklusa i završi na recikliranju.
Fabrički postupak može da uključuje ugradnju novih komponenti, ali i ponovnu upotrebu polovnih delova iz vozila koji su još u dobrom stanju, zatim obnovu baterija u slučaju hibridnih modela i još mnogo toga.
U fokusu ovog programa trenutno je Toyotina fabrika u centralnoj Engleskoj koja za lokalno tržište proizvodi modele Corolla hečbek i Corolla karavan.
Video: Prva Auto-moto berza polovnih vozila na Novosadskom sajmu
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Baja
Toyota je najbolje i dugotrajnije Japansko auto.
Podelite komentar
Map
Da
Podelite komentar
Lepi
Veoma rado
Podelite komentar