U decembru je prvi put u Evropi prodato više električnih vozila nego dizelaša

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Libero Markoni

    22. januar 2022 | 08:39

    Nemaju elektro vozila buducnostHybridi da i to ogroman procent

  • Realista

    21. januar 2022 | 09:03

    A koliko se prodalo benzinaca i hibridnih vozila? Prodaja dizela pada, to je sigurno, zbog poreza po gradovima, ali nije se toliko procentualno povećao broj EV, jeste, ali ne toliko. I dalje su preskupi za većinu običnih građana EU a posebno nas.

  • Neko

    20. januar 2022 | 11:21

    Sta ćemo mi koji kupujemo vozila stara 15ak godina raditi za 15 godina? Pa tim električnim baterije neće biti ni za šta nakon toliko vremena, a koštaju nenormalno..

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA