U decembru je prvi put u Evropi prodato više električnih vozila nego dizelaša
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Libero Markoni
Nemaju elektro vozila buducnostHybridi da i to ogroman procent
Realista
A koliko se prodalo benzinaca i hibridnih vozila? Prodaja dizela pada, to je sigurno, zbog poreza po gradovima, ali nije se toliko procentualno povećao broj EV, jeste, ali ne toliko. I dalje su preskupi za većinu običnih građana EU a posebno nas.
Neko
Sta ćemo mi koji kupujemo vozila stara 15ak godina raditi za 15 godina? Pa tim električnim baterije neće biti ni za šta nakon toliko vremena, a koštaju nenormalno..