Novi Ford Mondeo ne dolazi u Evropu

 ≫ 
  • 3

Novi Ford Mondeo (koji je predstavljen juče u Kini) neće stići u Evropu gde prodaja limuzina srednje veličine u mejnstrim segmentu godinama opada. Kolege u Motor1.com Nemačka su kontaktirale lokalnu filijalu Forda i portparol je potvrdio da će naziv „Mondeo“ nastaviti da živi samo u Kini, piše Autoblog.

Kao što je prvobitno najavljeno pre skoro godinu dana, Mondeo sa evro-specifikacijom u sva tri karoserijska izdanja (liftback, limuzina, karavan) biće zvanično povučen u martu 2022. kada će se završiti proizvodnja u fabrici u Valensiji. U međuvremenu, to je jedan od najstarijih modela u svom segmentu s obzirom da automobil postoji već deceniju. Naziv Mondeo će biti ukinut u Evropi nakon 30 godina pošto je Ford njime pre tri decenije zamenio Sierru.

Glavni rival Volkswagen Pasat limuzina je već ukinut, a dok će postojati model sledeće generacije, VW navodno planira da ga prodaje samo kao karavan. Nedavne glasine ukazuju na to da će Opel takođe ukinuti Insigniju kakvu poznajemo i promeniti formulu u mešavinu SUV-a i minivana. Automobil srednje veličine iz Riselshajma bi mogao da prati nekonvencionalnu temu koju je usvojio drugi Stellantis brend Citroen, sa svojim C5 X neobičnog oblika.

S druge strane, Škoda je potvrdila da će prodavati sledeću generaciju Superba kao sedan (odnosno liftback), a takođe i karavan, dok je Peugeot 508 tu da ostane za sada u oba oblika karoserije.

Na kraju se postavlja pitanje da li će Ford bar indirektno zameniti Mondeo u Evropi nečim drugim?

(Telegraf.rs/Autoblog)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ilija

    19. januar 2022 | 11:05

    Koji je to auto bolji od Moskvica?

  • Zolika

    20. januar 2022 | 20:06

    Glupo. O Evropi da ne pričam, ali znači li to da će kod nas samo prodavati glupi BMax, CMax, onaj beskorisni Ecosport i Kugu koja je ni sebi ni svom, nit je terenac nit je porodični SUV? Od svega još kako tako mogu da shvatim Fiestu i Focus. Ostaje samo Ranger ali uz dobru nadogradnju.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA