El auta naprosto lete i to u vazduh 🤣 toliko su napredna i odlicna da coveka nateraju na ovako nesto i pravo je pitanje koliki bi ovo isto uradili da smeju ...
Tuomas Katainen, vlasnik modela Tesla S iz 2013. godine sa svojim je automobilom doživio niz problema.Na instrumentnoj ploči svjetlile su lampice za softverske greške koje su utjecale na poluautonomni sustav pomoći vozaču automobila pa ga je odlučio šleperom odvesti do ovlaštenog Teslinog servisa.
Nakon pregleda, Tesla je obavijestila vlasnika da će mu trebati nova baterija koja košta oko 20.000 evra jer mu garancija više ne vrijedi.
No, umjesto popravka, Katainen je odlučio nabaviti 30 kilograma eksploziva i dignuti u zrak svoj automobil. Da priča bude bizarnija, na vozačko mjesto postavio je lutku Elona Muska.
I? Šta ti je poenta? Da ima nezadovoljnih vlasnika? Pa ima, ali mnogo ređe nego sa zastarelom tehnologijom. Sa sve zamenom baterije ispadne jeftiniji onom koji vozi, a pritom je uživancija veća nego sa bilo kojim prdonjom. Za njih samo "redovno održavanje" može na toliko da izađe a uživanja ni za lek.
Vodonična tehnologija može biti čistija od fosilaca ali je daleko prljavija od čisto baterijske. Pritom je najopasnija i ubedljivo najskuplja a nema ni praktičnih prednosti čisto baterijskih - nema maltretiranja oko točenja/punjenja već se to radi samo dok vlasnici žive svoj život. Treba razlikovati "nadu" zastarele industrije da mogu da nastave da rade slične stvari i, povodom toga, "prostiranje" te nade kao nečeg što ima smisla od stvarnosti. Vodonik nema budućnost za normalan svet, samo propadajuća industrija pokušava to da proturi jer im je lakše da pređu na vodonik. Inače planiraju da vodonik dobiju iz fosilnih goriva (prljavo ali njima primamljivo), da ga transportuju do prodajnih mesta (prljavo), pritom još moraju i da ga kompresiju (neefikasno, gubitak energije na kompresiju, prljavo, opasno), emituju vodenu paru (povraćanje vlage u vazduhu, zagrevanje atmosfere, posledice zimi), itd. Zakasnili su nekoliko decenija sa tim - kada je imalo smisla nisu hteli, sad je kasno jer imamo daleko bolji tehnologiju. Pregaženi su samo to neće da priznaju.
Roki
El auta naprosto lete i to u vazduh 🤣 toliko su napredna i odlicna da coveka nateraju na ovako nesto i pravo je pitanje koliki bi ovo isto uradili da smeju ...
Podelite komentar
Mile
Tuomas Katainen, vlasnik modela Tesla S iz 2013. godine sa svojim je automobilom doživio niz problema.Na instrumentnoj ploči svjetlile su lampice za softverske greške koje su utjecale na poluautonomni sustav pomoći vozaču automobila pa ga je odlučio šleperom odvesti do ovlaštenog Teslinog servisa. Nakon pregleda, Tesla je obavijestila vlasnika da će mu trebati nova baterija koja košta oko 20.000 evra jer mu garancija više ne vrijedi. No, umjesto popravka, Katainen je odlučio nabaviti 30 kilograma eksploziva i dignuti u zrak svoj automobil. Da priča bude bizarnija, na vozačko mjesto postavio je lutku Elona Muska.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Mile
I? Šta ti je poenta? Da ima nezadovoljnih vlasnika? Pa ima, ali mnogo ređe nego sa zastarelom tehnologijom. Sa sve zamenom baterije ispadne jeftiniji onom koji vozi, a pritom je uživancija veća nego sa bilo kojim prdonjom. Za njih samo "redovno održavanje" može na toliko da izađe a uživanja ni za lek.
Podelite komentar
Roki
Lazes el vozacu , srecom to vec svi znaju !
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
Na sreću ima dovoljno pametnih ljudi koji su sposobni da provere umesto da veruju papagajima.
Podelite komentar
Elektro-vozač
Vodonična tehnologija može biti čistija od fosilaca ali je daleko prljavija od čisto baterijske. Pritom je najopasnija i ubedljivo najskuplja a nema ni praktičnih prednosti čisto baterijskih - nema maltretiranja oko točenja/punjenja već se to radi samo dok vlasnici žive svoj život. Treba razlikovati "nadu" zastarele industrije da mogu da nastave da rade slične stvari i, povodom toga, "prostiranje" te nade kao nečeg što ima smisla od stvarnosti. Vodonik nema budućnost za normalan svet, samo propadajuća industrija pokušava to da proturi jer im je lakše da pređu na vodonik. Inače planiraju da vodonik dobiju iz fosilnih goriva (prljavo ali njima primamljivo), da ga transportuju do prodajnih mesta (prljavo), pritom još moraju i da ga kompresiju (neefikasno, gubitak energije na kompresiju, prljavo, opasno), emituju vodenu paru (povraćanje vlage u vazduhu, zagrevanje atmosfere, posledice zimi), itd. Zakasnili su nekoliko decenija sa tim - kada je imalo smisla nisu hteli, sad je kasno jer imamo daleko bolji tehnologiju. Pregaženi su samo to neće da priznaju.
Podelite komentar