Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mr Black
Pored Honde i Tojote sve ostalo je kuvana boranija kad je pouzdanost u putanju..cao,zdravo i dovidjenja
Неша
Нико више не прави automobile da traju večno i ne kvare se осим делимично Јапанаца. Сви су сличног квалитета а маса компонети је заједничка. Французи су лоши а Мерцедес, Волво, Нинсан су одлични а користе исте моторе. Фиат не ваља а њихов мултиџет у Сузукију и Опелу. Данас је електроника и каблови тежа него мотор. Што више електроника то више фамтомских кварова. Данас је купцима битна додаттна опрема и велики екран. То што је картер пластични а брегаста шупља цев ником не смета.
Aha
Ni veze s vezom