Ko su najnepouzdaniji proizvođači automobila?

 
 ≫ 
  • 37

Od 16.328 ispitanih vozača, više od četvrtine (26 procenata) je imalo neki kvar, a samo 15 procenata kvarova je popravljeno besplatno.

Britanski What Car? magazin sproveo je anketu u kojoj je učestvovalo više od 16.000 vlasnika automobila kako bi napravili “Indeks pouzdanosti”. Land Rover je imenovan kao najnepouzdaniji proizvođač automobila od 27 različitih brendova i 139 modela.

Land Rover Discovery Sport proglašem je najmanje pouzdanim terencem, za Range Rover Evoque anketisani kažu da je najverovatnije da će imati neki problem, a Land Rover Discovery nalazio se na dnu lestvice u klasi luksuznih terenaca.

Podaci su uzeli u obzir automobile stare između šest i 15 godina i otkrili da su tri francuske firme – Citroen, Peugeot and Renault – odmah iza Land Rovera kao najnepouzdaniji proizvođači.

What Car? daje automobilu procentualni rezultat u Indeksu pouzdanosti nakon uzimanja u obzir broj prijavljenih kvarova, koliko dugo je automobil bio na popravci i cenu popravke. Što je procenat bio bliže broju 100, to je automobil bio pouzdaniji.

Pogledajte spisak ispod.

Najnepouzdaniji proizvođači automobila:

  1. Land Rover – 65.3%
  2. Citroën – 71.8%
  3. Peugeot – 73.5%
  4. Renault – 74.8%
  5. Jaguar – 74.9%
  6. Fiat – 76.3%
  7. Nissan – 76.4%
  8. Vauxhall – 76.7%
  9. Volkswagen – 77.1%
  10. Mercedes-Benz – 77.4%

Sa druge strane, tri modela su postigla savršenu ocenu od 100 odsto – aktuelne verzije Ford Mondeo i Suzuki Vitara i prethodna generacija Nissan Leaf.

Suzuki je bio najpouzdaniji proizvođač automobila, a odmah iza njega našli su se Lexus i Toyota.

10. Suzuki Vitara Prostraniji od skuplje konkurencije, dobro opremljen, dobra vrednost za uloženi novac. / Foto: Suzuki

Najpouzdaniji proizvođači automobila:

  1. Suzuki – 97.0%
  2. Lexus – 93.6%
  3. Toyota – 92.4%
  4. Honda – 92.0%
  5. Kia – 90.6%
  6. Mitsubishi – 89.0%
  7. Mazda – 88.6%
  8. Hyundai – 86.5%
  9. Dacia – 85.8%
  10. Porsche – 85.3%

Od 16.328 ispitanih vozača, više od četvrtine (26 procenata) je imalo neki kvar, a samo 15 procenata kvarova je popravljeno besplatno.

Iako je 56 odsto računa za popravku bilo manje od 500 funti, šest odsto vlasnika moralo je da plati više od 1.500 funti da bi popravili svoje automobile.

Cene polovnih automobila porasle su zbog povećane potražnje uzrokovane nedostatkom kompjuterskih čipova i drugim logističkim problemima koji otežavaju kupovinu novog vozila.

S obzirom na to da mnogi modeli koštaju gotovo trećinu više nego pre godinu dana, važnije je nego ikada izabrati pouzdan model koji neće zahtevati stalne popravke.

Video: Ruska zver: Mladi inženjeri napravili moćan prototip automobila za vojnu policiju

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Saša

    16. decembar 2021 | 12:11

    Svi imaju razlicita iskustva. Ako se i najpouzdaniji auto ne odrzava redovno, dzaba mu sve. Ja sam vozio Opele, VW, Skode i bili su dobri...dok nisam presao na Toyotu. Tek tad sam shvatio koliko su ovi prethodni bili losi.

  • Gile

    16. decembar 2021 | 15:54

    Dacia i Suzuki pouzdaniji od Mercedesa,Follksvagena i Renoa,budi bog sa nama.

  • Boki

    17. decembar 2021 | 09:38

    Toyota bog nad bogovima.Zato nemoze Niko da Im prismrdi u prodaji

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA