Cene polovnih automobila se možda nikada neće vratiti na nivoe pre pandemije, kaže Cox Automotive

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Laki
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Kimi

    11. decembar 2021 | 00:58

    "Legenda" Milana.... koja je presla u Inter.

  • Roki

    09. decembar 2021 | 16:21

    Elektricni lazove to sto si ti izabrao kupit pokretno skupo smece na baterije ne znaci da i drugi moraju , to koliko si zadrt vidi se iz tvoje potrebe da pises toliko lazi , zbunjen si , al uporan u svom bunilu kao sto ti stalno pisem uzivaj u svojim lazima i ne smaraj ...

  • Elektro-vozač

    09. decembar 2021 | 14:46

    Ovo će narednih godina biti "zanimljivo". Cene će rasti i padati i iz razloga i kojih prethodno nisu. 1. Virus trenutno smanjuje potrebu za vožnjom jer se dosta radi od kuće pa ljudi nemaju razloga da ulažu novac u nova kola, te zadržavaju stara, pa ima manje polovnih na tržištu. U isto vreme isti virus otežava proizvodnju novih, pa i oni koji bi želeli da kupe nova to be mogu kako, zadržavaju svoja stara, dakle opet manje polovnih na tržištu. 2. Celom svetu je, sem zadrtim pojedincima, jasno da je fosilcima odzvonilo i da nije pametno ulagati u njih. Ta većina kojima je to jasno razlikuje se samo po tome koliko znaju koliko je to dobro i koliko brzo misle da će se stvari dešavati. Svejedno, sve veći deo njih ne želi da ulaže u pokretni otpad. Imaju tri opcije: kupiti savremen, električni auto (potražnja veća nego ponuda, mora se čekati), privremeno zadržati svoj stari (smanjuju ponudu polovnjaka) ili kupiti polovni da bi zamenili dotrajali uz minimalna ulaganja (povećavaju potražnju). I sve to, za sada, diže cenu polovnjaka jer je ponuda manja od potražnje. Međutim, kada ponuda savremenih dostigne potražnju, cena svih fosilaca će da padne kao sa litice. Niko iole pametan ih neće hteti te će ponuda višestruko premašiti potražnju. Može se desiti da "prodavci" čak budu morali da plate da ih neko odnese, kao i za ostali otpad, eventualno mogu dobiti vrednost starog gvožđa. Ono što može uticati na ovo u drugom smeru su prerade u električne (mininalno povećanje vrednosti zbog troškova prerade) ili virus (koji može da oduži sve ovo).

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA