Povratak u vesele sedamdesete: Motor novog Ferrarija je manji, ali je zabava zagarantovana
Bez obzira da li se radi o mašinama sa osam ili 12 ventila, Ferrari je među ljubiteljima četvorotočkaša uvek bio omiljen zbog svojih motora, tačnije karakterističnog zvuka koji se čuje tokom vožnje.
Šestocilindričnih motora u Marinelu zvanično nije bilo od ranih 70-ih godina prošlog veka, kada su rađeni za putnička vozila. Tada se ovi motori nisu pojavili pod prepoznatljivim imenom, već su nosili naziv Dino. Navodno Enco nije želeo da se njihovo ime vezuje za brend koji je iz predgrađa Modene osvajao srca ljubitelja brzine.
Želeći da pokaže kako redukovani pogonski sklop ne umanjuje količinu uzbuđenja koju donosi vožnja Ferrarija, kompanija je objavila video koji prikazuje avanturu na stazi Yas Marina, a potom i krstarenje ulicama Abu Dabija.
Šta pokreće 296 GTB?
Reč je o novom 2,9-litarskom V-6 motoru sa dvostrukom turbinom i 654 konjske snage. Ferrarijev novi superautomobil ima i električni motor jačine 164 KS. Smešten je između osmostepenog menjača sa dvostrukim kvačilom i motora. Tako se 296 GTB može pohvaliti sa kombinovanih 819 konjskih snaga, obrtnim momentom od 740 njutn-metara i pogonom na zadnje točkove.
296GTBが搭載する新開発の2992ccV型6気筒ガソリンツインターボ・エンジンが発生する最高出力は、エンジン単体で663psに達する。https://t.co/6euij2QMF1 pic.twitter.com/pH3A8AmlVk— GQ JAPAN (@GQJAPAN) November 18, 2021
Snimak je karakterističan po zvuku mašine, koji se u slučaju hibrida razlikuje od motora sa osam ili 12 ventila. Iako pogonski sklop ne odlikuje visoki broj obrtaja, vozači koji se nađu za volanom uživatće u performansama 296 GTB.
Video: Najskuplji automobili na svetu krstarili ulicama Beograda: Turneja luksuznih kola stigla do Srbije
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.