≫
Upoznajte najmoćniji trkački kamion: Hibridna zver će svoju snagu pokazati na Dakar reliju
≫
Vozilo je nastalo u saradnji francuske i italijanske kompanije. Pokreću ga dva električna motora i motor na hidrogenski pogon
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
pejapeja
Lepe karakteristike i sve nekako zeleno.Pretpostavljam da ce izdrzati vise od sat vremena u jednom danu. Ne pratim ovaj reli ali mi negde sve odzvanja KAMAZ, KAMAZ..... , neznam sto a ni ko ga pravi. Da se kladim, kladio bih se da ce TAM duze da izdrzi, a za FAP-a da ne pricam. Svakako ne treba odustajati. nekako mora da se pocne.