Upoznajte najmoćniji trkački kamion: Hibridna zver će svoju snagu pokazati na Dakar reliju
Vozilo je nastalo u saradnji francuske i italijanske kompanije. Pokreću ga dva električna motora i motor na hidrogenski pogon
Francuska kompanija Gaussin ima ambiciju da na poznatom reliju testira svoju tehnologiju izrade hidrogenskog pogona koji pokreće ovaj kamion. Šasiju vozila dizajnirala je italijanska kompanija Pininfarina sa sedištem u Torinu. Obe firme nestrpljivo čekaju Dakar 2022 kako bi se uverili u kvalitete kamiona koji je njihov zajednički proizvod.
Zvanični naziv trkačkog teretnog vozila je H2 Racing Truck. Iz Gaussina kažu da će i posle Dakar relija nastaviti da rade na razvoju nekoliko kamiona čiji dizajn potpisuje kreativni tim Pinafarine.
El 1º camión eléctrico de hidrógeno del rally Dakar.Gaussin H2 Racing Truck 🇨🇵2 motores eléctricos de 408 CV + pila de combustible de 517 CV + batería Li-Ion de 82 kWh.140km/h máx y repostando cada 250km.Mucho peso para el desierto de Arabia Saudí 🐫 Ya veremos si termina... pic.twitter.com/ZVC3dmec6V— Jfa (@JfaOnboard) November 18, 2021
Ograničenje brzine po pravilima Dakar relija
Za sada samo postoji tvrdnja kompanije da je H2 Racing Truck najmoćniji trkački kamion na svetu. Pokreću ga dva električna motora. Svaki od njih je jačine 400 konjskih snaga, a tu je i baterija energetske vrednost 82 kilovat sata. U rezervoar staje 82 kilograma hidrogena.
Maksimalna brzina kamiona je 140 kilometara na sat, kako i nalažu pravila Dakar relija. Domet sa jednim punjenjem koje traje oko 20 minuta iznosi oko 250 kilometara.
Ljubitelji trkačkih kamiona oduševljeni su činjenicom da je vozilo registrovano za učešće u saobraćaju.
Video: Dušan Borković pokazao majstorstvo kad mu se auto prevrnuo
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
pejapeja
Lepe karakteristike i sve nekako zeleno.Pretpostavljam da ce izdrzati vise od sat vremena u jednom danu. Ne pratim ovaj reli ali mi negde sve odzvanja KAMAZ, KAMAZ..... , neznam sto a ni ko ga pravi. Da se kladim, kladio bih se da ce TAM duze da izdrzi, a za FAP-a da ne pricam. Svakako ne treba odustajati. nekako mora da se pocne.
Podelite komentar