≫
Stojadin slavi 50. rođendan: Nekad se na njega čekalo mesecima, "keca" kupovali preko veze
≫
Razvijen na osnovu Fiata 128, sa poprečno postavljnim motorom napred, hečbek formom i pogonom na prednje točkove bio je to jedan od najmodernijih automobila u Evropi
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Drug Đuro
Moj omiljeni auto. Koliko sam lepih trenutaka proveo u njemu, sedišta znaju zašto ...
Gradjanin
Bio je to simbol zaboravljenog vremena,vremena koje je bilo dosta bezbriznije nego ovo sadasnje. Zivelo se i tada tesko,ali je bilo nekako,kako bih rekao,drugacije i bolje. Ostaje zal za proslim vremenima,a sta nam donosi ovo danasnje,vec osecamo na sopstvenoj kozi.
Dik
... a da li ima nešto što se nije radilo "preko veze" u ovoj zemlji ?!