≫
Prelazi 1.000km sa jednim rezervoarom, prevozi 7 putnika ili gomilu tereta, a evo i koliko košta
≫
Velika Dacia Jogger, čiji se početak prodaje u Evropi sa nestrpljenjem očekuje, u salonima bi trebalo da se nađe u martu sledeće godine
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Igor
Prava šteta je što već nema sa pogonom na sva 4 točka i sa većom kubikažom,pošto je baš velik automobil i još ima 7 sedišta a najači ima 140konja i to je hibrid svi ostali su od 100 do 110konja i svi sa kubikažom od 1000kubika,da je to mali gradski auto pa ok ali ovako kupiti auto koji izgleda kao rođen za duga putovanja zbog veličine a izađete na auto put vas 7 sa koferima mislim da motori neće izdržati puno kilometara ,biće problema na turbini ima da šišti ulje,pregrevanja svega!Pomislim put u Crnu Goru na krovu prtljažnik za stvari u njemu nas 7 klima radi non stop pa ne može sve to sa 1000kubika i 100konja,u stvari može jednom do mora i nazad i to je to,onda bi krenuli problemi,tako da to treba uraditi odma nakon kupovine dok je pod garancijom!Inače verujem da će verzija 5sedišta i TNG biti najbolja kupovina za taxi vozila cena je pristupačna potrošnja mala sve po gradu nema potrebe za bolje taxi vozilo,u gepek može da stane dovoljno stvari!Realno bi bilo ubaciti bar još jedan motor ne mora biti 2000kubika 1500 turbodizel bi bio ekstra uparen sa dobrim menjačem bi bio top i još pogon na svim točkovima e to bi onda već bila ozbiljnija opcija,skuplja dosta ali za toliki auto treba,prvi put uživo kada sam ga video prilazio sam mu peške od nazad i po obliku farova sam mislio Volvo XC 90,ulazim na zadnje sedište vidim da nije Volvo i odmah pitam vozača čiji je bio za podatke i iskustva i sam mi kaže grad i malo van grada ok ali kad ide NS -Čačak zamorno mu je!Jokić-JokerDačija
Novak
90 litara-1000 kilometara, bas je stedljiv !!!
Mihailović
Osnovni model danas bez klime, kao kad bi bio bez stakala pa treba nadoplatiti da ugrade stakla...neznam šta su mislili, da će prodati bez klime? Malo sutra!