Prelazi 1.000km sa jednim rezervoarom, prevozi 7 putnika ili gomilu tereta, a evo i koliko košta
Kada je predstavljena početkom septembra Dacia Jogger, krosover sa "izgledom terenca, prostranošću minivana i dužinom karavana", je najavljena kao jedan od najpristupačnijih modela koji će biti ponuđen u verziji sa 7 sedišta.
Veliki porodični automobil čiji se početak prodaje širom Evrope sa nestrpljenjem očekuje, u salonima bi trebalo da se pojavi u martu 2022. godine. Nemački auto-klub ADAC je došao do cena po kojima će se Jogger prodavati na tom tržištu.
U to da pridev "povoljno" ostaje jedna od glavnih karakteristika modela rumunskog proizvođača - uopšte ne treba sumnjati. Prema saznanjima ADAC-a, cena osnovne verzije Dačije Jogger sa "najsiromašnijim" Essential paketom opreme, koji dolazi bez klima-uređaja, iznosiće 13.990 evra.
Sledeći, Comfort paket, od opreme, pored klime, donosi i infotejnment sistem sa ekranom na dodir od 8 inča, i tempomat. Njegova cena će na nemačkom tržištu iznositi 15.690 evra.
Najopremljenija Extreme verzija (na fotografijama u galeriji) ima automatski klima uređaj, pomenti infotejnment, parkirnu kameru za vožnju unazad, "Keyless" sistem otključavanja vrata, i aluminijumske felne. Kupce u Nemačkoj sve to će koštati 16.990 evra, do je za verziju sa 7 sedišta potrebno doplatiti još 800 evra.
Dacia Jogger je zanimljivo koncipiran porodični krosover automobil, koji spaja više klasa u jednom četvorotočkašu. Dugačak je nešto više od 4,5 metra i ima prtljažnik zapremine 708 litara, koji se obaranjem sedišta pretvara u praktično dostavno vozilo sa tovarnim prostorom zapremine 1,8 kubnih metara. Pokreću ga benzinski motori, koji dolaze i u kombinaciji sa pogonom na tečni naftni gas.
Osnovni TCe 110 agregat je 1.0 trocilindraš sa 110 "konja", uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem. Drugi opcija je TCe 100 ECO-G, "benzin-TNG kombinacija" koja Joggeru omogućava da se jednim sipanjem goriva u dva velika rezervoara (50l benzin, 40l TNG) prevali čak 1.000 kilometara.
Da li će Dacia Jogger dobiti i 4X4 verziju još uvek nije poznato, ali se proširivanje pogonske game svakako može očekivati.
Video: Za jedan najskuplji automobil možete kupiti 33 najjeftinija
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Novak
90 litara-1000 kilometara, bas je stedljiv !!!
Podelite komentar
Mihailović
Osnovni model danas bez klime, kao kad bi bio bez stakala pa treba nadoplatiti da ugrade stakla...neznam šta su mislili, da će prodati bez klime? Malo sutra!
Podelite komentar
Ooo
21.vek uveliko oni prodaju nov auto bez klima uređaja pa i ne treba niko da vam ga kupi
Podelite komentar