Registracija i do 15.000 jeftinija: Koliko će se tačno plaćati za auto star od 5 do 20 godina?
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
Lemi
Hoće li napokon neko reći šta je sa vozilima koja su od 10-20 god. Do 2000 cm3 a koriste kombinirano gorivo..gas-benzin.
Podelite komentar
NebojšA
Zanimljiva situacija komšija kola stara 12 godina i 2000 + kubika plaća 20000 din a ja stara 18 godina 1780 kubika 26000 din pa gde je tu logika
Podelite komentar
SRLE
HVALA...😀😀😀
Podelite komentar
Elektro-vozač
Kao što nije "kilogramaža", "celziusaža", "sataža" nije ni "kubikaža" već "zapremina". Jedinica "ccm" ne postoji, to je prepisano od stranaca koji sami nisu umeli da napišu "cm³" pa su upotrebili skraćenicu od "kubnih cm" na svom jeziku, što bi kod nas bilo "kcm", opet ne "ccm", i podjednako pogrešno. Zapremina nije odraz nikakvog luksuza pa ni snage i nema joj mesta u skoroj budućnosti - savremena kola koriste elektromotore koji uopšte nemaju ni koncept zastarelog "cilindra" kroz koji se drmusa tamo nekakav klip, pa nema ni zapreminu... Zapremina kod električnih bi bila 0 (nula) ako bi morali da joj damo vrednost i sa tim tuče SUS motore uzduž i popreko, i to jeftinije i čistije. Porez na luksuz treba imati samo na prihode i stvari koje ne želimo da niko kupuje jer bi inače odvraćali iste one koje smatramo da se luksuziraju od davanja više svog novca ostalima. Treba oporezivati zagađenje svih vrsta, svima, zarad smanjena istog i sanacije, pa i električnima. To treba raditi po konkretnom izmerenom zagađenju jer ne odražavaju svi svoje automobile jednako. Problem sa zastarelom tehnologijom je ovde i što to zagađenje zavisi i od toga koliko se vozi, ne samo od stanja kola.
Podelite komentar
JO
Kupiš nov auto sa euro 6 i plaćaš skuplje od kokošinjca iste kubikaže sa euro 2.
Podelite komentar
Ns
@JO
Imam auto od 1998 cm3 i sad ispada da cu placati vise nego onaj sto ima vise? Akk skidaju porez po starosti nek skidajj ali ne mogu samo preko 2000cme.....
Podelite komentar
Ki
@JO
U pravu si..
Podelite komentar
Hulk
Umesto da stara vozila i ona koja troše više goriva pa samim tim i više zagađuju na neki način kazne skupljom registracijom onako kako se to radi i u EU, mi krševe nagrađujemo. A kao šlag na tortu pomeramo im rok da moraju imati katalizatore i dpf filtere.
Podelite komentar
Hes
Sinisa doktore
Podelite komentar
Dragojlo
Svakako treba pomoci ljudima koji voze vecu kubikazi ,sirotinju treba ......
Podelite komentar
Cika_Srba
Obaraju cene registracija zbog povecanje zene naftnih derivata…trik
Podelite komentar
Dzoni
@Cika_Srba
Cene naftnih derivata su svuda skocile..moze li se ugoditi ljudima
Podelite komentar
ikac
Smesno, plus polisa osiguranja
Podelite komentar
Boban
@ikac
Ja vidim pravi izlaz. Samo vešanje to je najrentabilnije.
Podelite komentar
Petar
Znači sad će biti in što stariji auto da nanje platiš neće se isplstiti baš novi auto
Podelite komentar
Istina
Sta je sa novim vozilima?
Podelite komentar
Mane
@Istina
Skupo
Podelite komentar
Velja
Pa tako ja sa 1400 kubika, plaćam veću registraciju od ovog sa 2000+ kubika!!! Pa ovo nema nigde na svetu!!!!! Ko ostane poslednji,neka ugasi svetlo!!!
Podelite komentar
Srbin
@Velja
Prodaj toga prdavca pa kupi nesto od 2500cc i pocini
Podelite komentar
Mane
@Velja
Kasniš
Podelite komentar
Mirkoni
@Velja
Opet udaraju po sirotinji. Onaj što ma para voza veći autu a mi opet naje....mo.
Podelite komentar