Đubrešio, duboka državo SRAM TE BILO, OPET BOGATIJ I LOVARNIJI SA JAČOM KUBIKAŽOM U PREDNOSTI, ISPRED SIROTINJE. Srbijo sram te bilo, duboka državo!!!!
Uradili su ono za sta su se vlasnici starijih auta preko 2000ccm odavno zalagali, da registracija ne prelazi vrednost auta . Sve ostalo je manje bitno, oni čine mali procenat vozila ,ali konacno cu moći normalno da registrujem 2.2 ST mondišu,
Ovde samo neka se pise nesto! Prvo i osnovno u Srbiji ima 6-8 posto automobila preko 2000 kubika i ti automobili su po pravilu jeftiniji od ovih malih zujalica! Ko ne veruje neka pogleda oglase! Drugo u zadnjih 10 godina skoro i da se ne proizvode (cast izuzecima) automobili preko 2000 kubika ,jer su ovi mali ekoloski cistiji! Zakljucak je da oni koji imaju pare kupuju ispod 2000 kubika,a mislim da se upravo oni i bune! Zivi bili!
Strašno koliko neutemeljenih komentara!!!
Pa cela stvar je osmišljena da upravo ljudi koji voze stare automobile sa nešto većom kubikažom i čija cena registracije prevazilazi vrednost samog vozila ne budu više 'kažnjavani' tolikim taksama. A ko ne voli kubikaže veće neka uzme moped ili el.trotinet i uživa.
Kada ste čuli nekoga ko vozi veću kubikažu da se žali što je ovima sa 'puntom' jeftinija registracija!? Ljudi godinama plaćali basnoslovnu taksu na vozila od 2,2 stara po 15 i više godina i ćutali. Sada kada treba da im se najzad napravi neki popust eto ti 'kolegijalnosti' medju vozačima.
Šta reći,naša posla.
Koja je poenta voziti izuzetno jak auto preko 3 kubika u zemlji gde je maksimalna dozvoljena brzina na autoputu 130? Šta je to, kompleks? Kada će te koristiti tu njegovu snagu?
Po tvojoj logici mi u Svajcarskoj bi trebali još slabija auta nego u Srbiji voziti, jer je ovde ograničenje 120 na autoputu. Ajde molim te cuti sjedi u fiat i gas lagan samo a pusti narod da vozi šta hoće
Pa druze kako god ti to gledao, ali sto je auto veci, jaci, robusniji, tim si ti kao vozac bezbedniji u njemu, naravno zajedno sa svim onim koji se voze sa tobon. Mada, to sto imas veliki auto te i dalje obavezuje da vozis po svim propisima. Onda, na kraju, kada na to dodas donekle prihvatljivu cenu registracije, umesto deranja koze, dobijes jednu pristojnu situaciju.
Naravno, mozemo slobodno ocekivati rast cena auta kubikaze od recimo 2-2,5 cc za minimalno 15%
U prevodu, onaj sto je imao para da do sad vozi preko 2.0 taj ce imati jos malo vise para, a onaj sto nema ni da registruje 1.2 taj i dalje nece imati.
Milos
I na kraju vozilo od 2500 kubika staro 15 god placa 20.000 rsd A vozilo od 1900 kubika isto godiste placa 35.000 rsd Gde je tu logika?
Podelite komentar
Vuk
Đubrešio, duboka državo SRAM TE BILO, OPET BOGATIJ I LOVARNIJI SA JAČOM KUBIKAŽOM U PREDNOSTI, ISPRED SIROTINJE. Srbijo sram te bilo, duboka državo!!!!
Podelite komentar
miki
pa kad je bilo koja drzava davala nesto narodu ona sluzi iskljucivo za pljacku naroda a ova nasa je medju sampionima tuzno
Podelite komentar
Miroslav
Znači ja ću mog Rovera jeftinije registrovati to .
Podelite komentar
Pantelija
Gledaj sad kako Merc C 200-220 sa 2.2 dizelom ide preko 1000€ gore...
Podelite komentar
Jovan
Svi sve znaju ali u pare se nerazumeju,koliko ce to biti jeftinije u dinarimaaa !
Podelite komentar
Igor
Zašto ne važi za sva vozila starosti od 10 do 20 god bez obzira na kubikažu
Podelite komentar
Vladan
Uradili su ono za sta su se vlasnici starijih auta preko 2000ccm odavno zalagali, da registracija ne prelazi vrednost auta . Sve ostalo je manje bitno, oni čine mali procenat vozila ,ali konacno cu moći normalno da registrujem 2.2 ST mondišu,
Podelite komentar
Zex
Ovde samo neka se pise nesto! Prvo i osnovno u Srbiji ima 6-8 posto automobila preko 2000 kubika i ti automobili su po pravilu jeftiniji od ovih malih zujalica! Ko ne veruje neka pogleda oglase! Drugo u zadnjih 10 godina skoro i da se ne proizvode (cast izuzecima) automobili preko 2000 kubika ,jer su ovi mali ekoloski cistiji! Zakljucak je da oni koji imaju pare kupuju ispod 2000 kubika,a mislim da se upravo oni i bune! Zivi bili!
Podelite komentar
Srdjan
Strašno koliko neutemeljenih komentara!!! Pa cela stvar je osmišljena da upravo ljudi koji voze stare automobile sa nešto većom kubikažom i čija cena registracije prevazilazi vrednost samog vozila ne budu više 'kažnjavani' tolikim taksama. A ko ne voli kubikaže veće neka uzme moped ili el.trotinet i uživa. Kada ste čuli nekoga ko vozi veću kubikažu da se žali što je ovima sa 'puntom' jeftinija registracija!? Ljudi godinama plaćali basnoslovnu taksu na vozila od 2,2 stara po 15 i više godina i ćutali. Sada kada treba da im se najzad napravi neki popust eto ti 'kolegijalnosti' medju vozačima. Šta reći,naša posla.
Podelite komentar
Cis
Pa znaci ovde stite bogatasi a sirotinja koja vozi ispod 2.0 oni nista, eee drzavo hoces li sta normlano i realno uvesti ikad!!!
Podelite komentar
Mare
Koja je poenta voziti izuzetno jak auto preko 3 kubika u zemlji gde je maksimalna dozvoljena brzina na autoputu 130? Šta je to, kompleks? Kada će te koristiti tu njegovu snagu?
Podelite komentar
ajde
@Mare
Po tvojoj logici mi u Svajcarskoj bi trebali još slabija auta nego u Srbiji voziti, jer je ovde ograničenje 120 na autoputu. Ajde molim te cuti sjedi u fiat i gas lagan samo a pusti narod da vozi šta hoće
Podelite komentar
Gile
@Mare
Poenta je da za mlade ljude bez takvog auta nema ni buducnosti,u danasnje vreme bez skupe limuzine jednostavno si niko i nista.
Podelite komentar
Predrag
@Mare
Plitak potok a voda duboka ! Ko razume zna !
Podelite komentar
Co21
@Mare
Pa druze kako god ti to gledao, ali sto je auto veci, jaci, robusniji, tim si ti kao vozac bezbedniji u njemu, naravno zajedno sa svim onim koji se voze sa tobon. Mada, to sto imas veliki auto te i dalje obavezuje da vozis po svim propisima. Onda, na kraju, kada na to dodas donekle prihvatljivu cenu registracije, umesto deranja koze, dobijes jednu pristojnu situaciju. Naravno, mozemo slobodno ocekivati rast cena auta kubikaze od recimo 2-2,5 cc za minimalno 15%
Podelite komentar
Zoran
Znači,ko ima para da kupi "besnu" limuzinu,država će mu pomoći,ko nema para i vozi "jeftinu" limuzinu,država neće imati sluha za njih. Bravo.
Podelite komentar
Iki
@Zoran
Kakvi su nam strucnjaci plasim se da ce opet sirotinja da placa skuplje, a jeftinije samo ovi sa skupim automobilima!
Podelite komentar
Mane
Ovo je trebalo odavno da se desi.
Podelite komentar
Gambit
U prevodu, onaj sto je imao para da do sad vozi preko 2.0 taj ce imati jos malo vise para, a onaj sto nema ni da registruje 1.2 taj i dalje nece imati.
Podelite komentar