≫
Vlasnici ovih automobila uskoro će manje davati državi pri registraciji, evo i koliko
≫
Činjenica da se našim putevima kreću automobili starijih godišta i manjih motora od 2.000 ccm, postavlja pitanje opravdanosti ograničavanja odluke o smanjenju poreza baš na tu kubikažu...
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Milos
I na kraju vozilo od 2500 kubika staro 15 god placa 20.000 rsd A vozilo od 1900 kubika isto godiste placa 35.000 rsd Gde je tu logika?
Vuk
Đubrešio, duboka državo SRAM TE BILO, OPET BOGATIJ I LOVARNIJI SA JAČOM KUBIKAŽOM U PREDNOSTI, ISPRED SIROTINJE. Srbijo sram te bilo, duboka državo!!!!
miki
pa kad je bilo koja drzava davala nesto narodu ona sluzi iskljucivo za pljacku naroda a ova nasa je medju sampionima tuzno