Kako se obračunava umanjenje poreza u odnosu na starost vozila?

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Elektro-vozač

    04. novembar 2021 | 18:04

    Kao što nije "kilogramaža", "celziusaža", "sataža" nije ni "kubikaža" već "zapremina". Jedinica "ccm" ne postoji, to je prepisano od stranaca koji sami nisu umeli da napišu "cm³" pa su upotrebili skraćenicu od "kubnih cm" na svom jeziku, što bi kod nas bilo "kcm", opet ne "ccm", i podjednako pogrešno. Zapremina nije odraz nikakvog luksuza pa ni snage i nema joj mesta u skoroj budućnosti - savremena kola koriste elektromotore koji uopšte nemaju ni koncept zastarelog "cilindra" kroz koji se drmusa tamo nekakav klip, pa nema ni zapreminu... Zapremina kod električnih bi bila 0 (nula) ako bi morali da joj damo vrednost i sa tim tuče SUS motore uzduž i popreko, i to jeftinije i čistije. Porez na luksuz treba imati samo na prihode i stvari koje ne želimo da niko kupuje jer bi inače odvraćali iste one koje smatramo da se luksuziraju od davanja više svog novca ostalima. Treba oporezivati zagađenje svih vrsta, svima, zarad smanjena istog i sanacije, pa i električnima. To treba raditi po konkretnom izmerenom zagađenju jer ne odražavaju svi svoje automobile jednako. Problem sa zastarelom tehnologijom je ovde i što to zagađenje zavisi i od toga koliko se vozi, ne samo od stanja kola.

  • Nenad

    01. novembar 2021 | 13:04

    U Francuskoj plaćaš porez i registraciju samo kad kupiš auto i nikad više. Od troškova je tehnički pregled koji se radi na dve godine i osiguranje. Koja glupost da svake godine registruje sopstveni auto!?

  • Nebojsa

    01. novembar 2021 | 01:03

    Nema tu puno filozofije. Ako je država do 31.12.2021. god uzimala godišnje npr pola miliona € na ime poreza za registraciju, od 1.1.2022. god to sigurno nece biti manje od pola miliona nego mnogo više! Sad je samo pitanje kome će tu razliku i na koji način naplatiti.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA