Ne razumem što pominjes goriva ovdje se jasno radi o vrlo maloj mogućnosti od strujnog udara i kao i uvek kad je struja posredi treba bit oprezan . Ljudima se zbog nepaznje i opcenito užurbanog načina života svašta desava tako da opreza nikad dosta ... Kad si pomenuo već goriva istim tim neopreznima se znalo dogodit da na pumpama krenu dok je pištolj još u kolima zaboden . Ali svakako to nije ozbiljan problem ev, problemi su druge prirode !
Baš se pitam odakle ovakvi "zaključci" dolaze. Utičnice su bukvalno svuda oko nas a zapaljeno gorivo iz zastarele fosilne tehnologije automobila je opasnije. Pre će biti da ga je statički elektricitet "drmnuo" bez obzira na to šta je radio zbog toga koju je odeću nosio a ne zbog toga što je punio električni auto. Pitam se i koji je to model bio (možda sam propustio to sa vidim u tekstu). Informacije nisam našao na drugim mestima, ali mogu da kažem da većina punjačkih kontrolera (pa i Tesla) odbija da radi ako bilo šta loše detektuje u vezi napajanja, a i da ne detektuje problem sa uzemljenjem to, zapravo nije toliki problem ako je sve ostalo samo normalno - mora mnogo toga bukvalno namerno loše da se uradi da bi se nešto opasno desilo, otprilike ekvivalentno polivanju gorivom pa približavanjem vatri. Na vatru se većina toliko navikla pa i ne razmišljaju o tome.
Ja odradih isti eksperiment sa mojim Tesla UMC (Gen 1). Nepovezano uzemljenje je detektovano i punjenje sprečeno. Ovo je na, kod mene standardnoj, 120V utičnici. Nisam još proverio sa 240V, za to mi treba više vremena. Hipoteze, za sada: 1. pokvaren (U)MC. 2. Proizvodi za američki kontinent zbog asimetričnosti utičnice mogu da "očekuju" "nulu" i "fazu" na odgovarajućim pinovima a evropske utičnice omogućavaju ljudima da ih "okrenu" kako bilo. Moguće je da im detekcija ne radi u "obrnutom" slučaju a da se praktično isti proizvod koristi u Evropi. 3. Problem postoji samo sa višim naponima (npr. 220V+), isto sa detekcijom. To bi bilo čudno ali ću to moći da proverim sa 240V, doduše drugačije organizovane nego u Evropi (dve suprotne 120V faze, 180° jedna od druge, ne 240V "faza" + "nula"), sa "nulom" između.
Kod mene pouzdano detektuje nedostatak uzemljenja. Našao sam još jednog koji tvrdi da u Evropi (UK) ovo ne radi. Našao sam mnogo više ljudi koji se žale da je detekcija previše osetljiva ili, kako neki kažu, "previše pažljiva". Bilo bi dobro da neko ovo proba u Evropi ali dva puta, sa utičnicom okrenutom za 180° drugi put.
ime
Mislim da ne može ali ih idalje ne preferiram
Podelite komentar
Roki
Ne razumem što pominjes goriva ovdje se jasno radi o vrlo maloj mogućnosti od strujnog udara i kao i uvek kad je struja posredi treba bit oprezan . Ljudima se zbog nepaznje i opcenito užurbanog načina života svašta desava tako da opreza nikad dosta ... Kad si pomenuo već goriva istim tim neopreznima se znalo dogodit da na pumpama krenu dok je pištolj još u kolima zaboden . Ali svakako to nije ozbiljan problem ev, problemi su druge prirode !
Podelite komentar
Elektro-vozač
Baš se pitam odakle ovakvi "zaključci" dolaze. Utičnice su bukvalno svuda oko nas a zapaljeno gorivo iz zastarele fosilne tehnologije automobila je opasnije. Pre će biti da ga je statički elektricitet "drmnuo" bez obzira na to šta je radio zbog toga koju je odeću nosio a ne zbog toga što je punio električni auto. Pitam se i koji je to model bio (možda sam propustio to sa vidim u tekstu). Informacije nisam našao na drugim mestima, ali mogu da kažem da većina punjačkih kontrolera (pa i Tesla) odbija da radi ako bilo šta loše detektuje u vezi napajanja, a i da ne detektuje problem sa uzemljenjem to, zapravo nije toliki problem ako je sve ostalo samo normalno - mora mnogo toga bukvalno namerno loše da se uradi da bi se nešto opasno desilo, otprilike ekvivalentno polivanju gorivom pa približavanjem vatri. Na vatru se većina toliko navikla pa i ne razmišljaju o tome.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
Ne volim da trošim vreme na gledanje YouTube videa ali vidim da moram. Pogledaću kada budem imao vremena pa da dobijem informacije "iz prve ruke".
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
Ja odradih isti eksperiment sa mojim Tesla UMC (Gen 1). Nepovezano uzemljenje je detektovano i punjenje sprečeno. Ovo je na, kod mene standardnoj, 120V utičnici. Nisam još proverio sa 240V, za to mi treba više vremena. Hipoteze, za sada: 1. pokvaren (U)MC. 2. Proizvodi za američki kontinent zbog asimetričnosti utičnice mogu da "očekuju" "nulu" i "fazu" na odgovarajućim pinovima a evropske utičnice omogućavaju ljudima da ih "okrenu" kako bilo. Moguće je da im detekcija ne radi u "obrnutom" slučaju a da se praktično isti proizvod koristi u Evropi. 3. Problem postoji samo sa višim naponima (npr. 220V+), isto sa detekcijom. To bi bilo čudno ali ću to moći da proverim sa 240V, doduše drugačije organizovane nego u Evropi (dve suprotne 120V faze, 180° jedna od druge, ne 240V "faza" + "nula"), sa "nulom" između.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
Kod mene pouzdano detektuje nedostatak uzemljenja. Našao sam još jednog koji tvrdi da u Evropi (UK) ovo ne radi. Našao sam mnogo više ljudi koji se žale da je detekcija previše osetljiva ili, kako neki kažu, "previše pažljiva". Bilo bi dobro da neko ovo proba u Evropi ali dva puta, sa utičnicom okrenutom za 180° drugi put.
Podelite komentar