Očuvan, malo preš'o i sigurno stiže iz jedne od ovih zemalja
Koji god da je razlog za kupovinu polovnjaka, svi ti automobili moraju odnekud biti uvezeni...
Vozila uvezena iz drugih država čine ogroman procenat vozila na ulicama Srbije. Razloga za to je mnogo, ali pre svega je zaslužna činjenica da su ta vozila povoljnija od novih, kao i to da neko možda želi da svoj novac uloži u model koji se drugačije ne može kupiti.
Popularna je i kupovina retkih modela za čiju se vrednost predviđa da će rasti u narednom periodu, te kupac želi da ostvari profit na duže staze. Neko pak vozilo kupuje iz nostalgije. Ali, koji god da je razlog za kupovinu, svi ti automobili moraju odnekud biti uvezeni. Postoje mnoga inostrana tržišta sa kojih se automobili uvoze u Srbiju, a ovde ćemo pogledati pet najzastupljenijih.
Zahvaljujući platformi carVertical, koja se, između ostalog, bavi i statistikom ovog aspekta trgovine, imamo pristup obimnim podacima koji mogu biti korisni prilikom kupovine polovnog vozila.
Sva statistika prikazana u ovom istraživanju bazirana je na podacima sa platforme carVertical, na osnovu svih vozila koja su prošla kroz njihovu datoteku u protekle dve godine. Pomenuta datoteka nudi opciju provere lokacije prethodne registracije bilo kog vozila, što i omogućava ovo istraživanje sprovedeno na osnovu istorije hiljada polovnih automobila.
Pet zemalja iz kojih se uvozi najveći broj polovnih vozila u Srbiju
Kao što vidite, Francuska i Nemačka sačinjavaju više od pola ukupnog uvoza polovnih vozila. S obzirom na velike autoproizvođače iz ovih država, dobre puteve i vozila koja u Srbiju stižu u pristojnom stanju, ove brojke ni ne čude.
Na trećem mestu je Italija koja, uprkos velikom broju autoproizvođača, doprinosi samo sa 10,4 odsto. Skoro isto toliko ima Rumunija, koja zauzima jaku četvrtu poziciju, zahvaljujući vozilima marke Dacia. Na petom mestu je Belgija koja, zahvaljujući dobroj infrastrukturi i putevima, takođe nudi mogućnost kupovine dobro očuvanog vozila.
Proširena lista od 10 zemalja koje izvoze najviše polovnih vozila u Srbiju je predstavljena u nastavku:
Bilo da auto kupujete iz potrebe, zbog poslovne investicije ili iz hobija, uvek je dobro imati što više informacija o vozilu u koje ćete uložiti. Naravno, bitno je pratiti i regulacije koje se vremenom menjaju, a koje su vezane za starije modele i mogu uticati na dugoročnu vrednost vašeg vozila.
Kao što vidimo, Francuska i Nemačka prednjače u broju uvezenih vozila, ali kako se tržišta razvijaju i rastu, možda ove dve države uskoro dobiju novu konkurenciju. Za sada nam ostaje samo da pratimo podatke i da budemo na oprezu za taj sledeći polovni auto u koji ćemo investirati.
(Telegraf.rs/Carvertical.com/rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Gandra
Kod nas sve najgluplje najskuplje. Dno smo i cemer evrope
Podelite komentar
Ooo
Presao samo 140 000 km al drugi put.... To nije previse za neki ok autp, ali prosecan vozac pitanjr da li pređe vise od 15-20 hiljada km gpdianje sto znači da nu za 140 000km treba oko 7 god voznje, a kuois auto od 2-3god sa tom kilometražom ako ne i većom, taman da radia veliki servia menjas gume i sve drugo i ulozis jedno 1500e.
Podelite komentar
Peki
Gde je SLO na listi.....
Podelite komentar