Istorijski trenutak: Elektromobili i hibridi prvi put prestigli dizelaše

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Roki
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Roki

    01. oktobar 2021 | 10:07

    Elektricni lazov na baterije 😂😂😂

  • Sole

    28. septembar 2021 | 10:15

    Vika na dizel agregate u automobilima, a glavni zagađivači su avioni koji koriste kerozin ili petrolej, brodovi, građevinske mašine, teretna vozila.Ko razmišlja , zna zbog čega se forsiraju hibridna vozila i elektroautomobili.

  • Mile

    28. septembar 2021 | 10:08

    Sta je s prodajom kamiona i autobusa???

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA