Gradovi bi vozačima mogli da počnu da naplaćuju putarinu za vožnju gradskim saobraćajnicama
Uvođenje putarine u iznosu od 6 evra dnevno u najprometnijim delovima evropskih metropola mogla bi drastično da smanji obim saobraćaja.
Saobraćajni stručnjaci sa Instituta Ifo, Tehničkog univerzitata u Minhenu, i proizvođača automobila BMW, na sajmu automobila IAA Mobility u Minhenu, izjasnili su se u korist plaćanja putarina u velikim gradovima.
Iza takvog mišljenja nalazi se jednostavna ideja - svako ko može da priušti BMW može da priušti i taksu protiv saobraćajnih gužvi. Nije, međutim, jasno šta je sa onima koji ne mogu da si priušte BMW, ali njih izgleda niko ništa ne pita...
Putarina od 6 evra dnevno bi mogla da smanji obim saobraćaja u Minhenu za 23 odsto, izjavio je šef Ifo centra za industrijsku organizaciju i nove tehnologije Oliver Falk, prenosi Revija HAK.
Ako bi bavarska prestonica naplatila taksu od svakog vozača, bez izuzetka, uključujući i stanovnike, prihod od oko 600 miliona evra godišnje bi mogao da se upotrebi za lokalni javni prevoz i za isplate odštete za zaposlene sa niskim platama.
Video: Želeli su da izbegnu plaćanje putarine, ali su neslavno završili: Poslovice postoje zbog ovih ljudi
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
ТоХ
Ко уопште пита обичне смртнике за било шта,они то и планирају да ураде због богатих да би се возили у што мањим гужвама😕
Podelite komentar
🤔
S obzirom kakve su nase ulice i saobracajnice,ovde bi trebalo da svakom vozacu kao nadoknadu za ostecenja vozila zbog rupa na putu,isplate po 6€
Podelite komentar
Realno
Ali oni ne placaju putarinu na autoputu.
Podelite komentar