Gradovi bi vozačima mogli da počnu da naplaćuju putarinu za vožnju gradskim saobraćajnicama
Uvođenje putarine u iznosu od 6 evra dnevno u najprometnijim delovima evropskih metropola mogla bi drastično da smanji obim saobraćaja.
Saobraćajni stručnjaci sa Instituta Ifo, Tehničkog univerzitata u Minhenu, i proizvođača automobila BMW, na sajmu automobila IAA Mobility u Minhenu, izjasnili su se u korist plaćanja putarina u velikim gradovima.
Iza takvog mišljenja nalazi se jednostavna ideja - svako ko može da priušti BMW može da priušti i taksu protiv saobraćajnih gužvi. Nije, međutim, jasno šta je sa onima koji ne mogu da si priušte BMW, ali njih izgleda niko ništa ne pita...
Putarina od 6 evra dnevno bi mogla da smanji obim saobraćaja u Minhenu za 23 odsto, izjavio je šef Ifo centra za industrijsku organizaciju i nove tehnologije Oliver Falk, prenosi Revija HAK.
Ako bi bavarska prestonica naplatila taksu od svakog vozača, bez izuzetka, uključujući i stanovnike, prihod od oko 600 miliona evra godišnje bi mogao da se upotrebi za lokalni javni prevoz i za isplate odštete za zaposlene sa niskim platama.
Video: Želeli su da izbegnu plaćanje putarine, ali su neslavno završili: Poslovice postoje zbog ovih ljudi
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
ТоХ
Ко уопште пита обичне смртнике за било шта,они то и планирају да ураде због богатих да би се возили у што мањим гужвама😕
Podelite komentar
🤔
S obzirom kakve su nase ulice i saobracajnice,ovde bi trebalo da svakom vozacu kao nadoknadu za ostecenja vozila zbog rupa na putu,isplate po 6€
Podelite komentar
Realno
Ali oni ne placaju putarinu na autoputu.
Podelite komentar