Posle "smrti" benzinaca i dizelaša, ovo su automobili koji će nas prevoziti

 
 
 ≫ 
  • 20

Sudeći po onome što svetska autmobilska industrija ovih dana prikazuje u Minhenu, SUS motori sasvim sigurno postaju prošlost...

Nekada najveći svetski sajam automobila više ne postoji. Izložba je iz Frankfurta premeštena u Minhen, u kome se prvi put održva, i to kao prva velika automobilska smotra od početka pandemije korona virusa koji se održava uz prisustvo publike.

Obeležena i kao "sajam u čast smrti klasičnog automobila" Međunarodna izložba automobila (IAA), kako se manifestacija zvanično zove, održava se u vreme kada automobilska industrija već ozbiljno radi na prelasku na električni pogon. Zato su se izlagači potrudili da, bar delimično, daju odgovor na pitanje: "Šta će nas pokretati u budućnosti?".

U skladu da tim, akcenat sajma je na elektičnim, hibridnim i automobilima koji za pogon koriste vodonik. Najveći broj premijera novih modela, kao i studija i koncepata prikazali su nemački proizvođači, mada ne zaostaju ni Francuzi, Korejci i drugi. Ovo su premijere minhenskog sajma koje su privukle najviše pažnje posetilaca:

Sviđalo se to nama ili ne, nema sumnje da automobilski svet nezadrživo i nepovratno ide u pravcu elektrifikacije, što minhenski sajam i njegovi eksponari i dokazuju.

Video: Argentici električnim pogonom povampirili legendarnog fiću: Ide 80 na sat i prelazi 50 kilometara

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Boki

    10. septembar 2021 | 20:59

    Ok, ali kad nestane nafte na sta ce ici avioni?

  • Lucky

    11. septembar 2021 | 09:28

    U elektricne ne sedam sigurno !!! Vec na vodonicni pogon je sasvim drzga stvar ali ne ovakve kao sto sada prave i pisu da su na vodobik a u stvari vodonicni motor SUS samo proizvodi struju koja je pogonski energent. Ne,ne to. Kada budu napravili vodinicni motor a on ce opet biti SUS i koristiti vodonik i samo vodonik ,e to cu da vozim.

  • Tesla

    12. septembar 2021 | 06:06

    Sa tim ele.automobilima trenutno možeš da prodjes 400km sa punom baterijom iako kažu da idu do 600km.To vrši posao po gradu ali nikako na duža putovanja tako da dok ne naprave 1000km sa max snagom ne treba ih kupovati.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA