BMW 850 i vrh tadasnjeg luksuza, inzenjerstva, sporta i kvaliteta je prebacio 100000 dem, za nekoliko hiljada...e kasnije dolazi evro koji na papiru vredi dve dem...medjutim vrlo brzo perjanica BMW-a prebacuje 100000 evra, sto je sa inflacijom od 1,5% nemoguce za desetak godina...ustvari to je bila najveca pljacka u istoriji covecanstva...jer ko je u Nemackoj imao platu oko 5000 dem, preracunato mu je na oko 2500 evra...a cene kola za par godina 1 evro=1dem...
Treba napomenuti da pored cena koje su porasle kvalitet je drastično opao pogotovo kod evropskih proizvođača. Evropske automobile(mercedes, audi, wv, BMW) danas samo prodaje još samo njihova marka.
Marko
BMW 850 i vrh tadasnjeg luksuza, inzenjerstva, sporta i kvaliteta je prebacio 100000 dem, za nekoliko hiljada...e kasnije dolazi evro koji na papiru vredi dve dem...medjutim vrlo brzo perjanica BMW-a prebacuje 100000 evra, sto je sa inflacijom od 1,5% nemoguce za desetak godina...ustvari to je bila najveca pljacka u istoriji covecanstva...jer ko je u Nemackoj imao platu oko 5000 dem, preracunato mu je na oko 2500 evra...a cene kola za par godina 1 evro=1dem...
Podelite komentar
ime
Inflacija je tihi ubica.
Podelite komentar
Peđa
Treba napomenuti da pored cena koje su porasle kvalitet je drastično opao pogotovo kod evropskih proizvođača. Evropske automobile(mercedes, audi, wv, BMW) danas samo prodaje još samo njihova marka.
Podelite komentar
Fil
Pa i plate su za toliko veće. Toliko je bila inflacija!
Podelite komentar