Današnji automobili su čak 60 odsto skuplji nego njihovi "preci" početkom dvehiljaditih!
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Marko
BMW 850 i vrh tadasnjeg luksuza, inzenjerstva, sporta i kvaliteta je prebacio 100000 dem, za nekoliko hiljada...e kasnije dolazi evro koji na papiru vredi dve dem...medjutim vrlo brzo perjanica BMW-a prebacuje 100000 evra, sto je sa inflacijom od 1,5% nemoguce za desetak godina...ustvari to je bila najveca pljacka u istoriji covecanstva...jer ko je u Nemackoj imao platu oko 5000 dem, preracunato mu je na oko 2500 evra...a cene kola za par godina 1 evro=1dem...
ime
Inflacija je tihi ubica.
Peđa
Treba napomenuti da pored cena koje su porasle kvalitet je drastično opao pogotovo kod evropskih proizvođača. Evropske automobile(mercedes, audi, wv, BMW) danas samo prodaje još samo njihova marka.