≫ 

Najjeftiniji polovnjaci poskupeli za 300 do 500 evra, oni skuplji od 1.500 do čak 3.000

 ≫ 

Svima koji se, i pored viših cena, odluče na kupovinu polovnog vozila savetuje se da obavezno da urade kontrolni pregled pre nego što ga kupe

Komentari

  • Nevena

    3. septembar 2021 | 17:17

    30 godina na obećavaju evropsi standard. Od celog evro. standarda dobili smo evropske cene, a srpske plate. Živela srbija, a dokle će ne znamo...

  • Dragan

    3. septembar 2021 | 11:20

    Stoji tri godine na oglasima za osam hiljada eura,sad taj isti kosta devet i nesto.Pa stanite taj da je mogao da se proda i po staroj ceni,prodao bi se.Ne bi stojao godinama na oglasima.Mozete vi da dizete cene u beznadje,ovde je beda.Nema ko to da plati.

  • Map

    3. septembar 2021 | 11:17

    Postadose kontrolori na tehnickom pregledu doktori nauka

  • Bg

    3. septembar 2021 | 10:58

    Sto je manji standard u nekoj zemlji to je sve skuplje jer niko nema da kupi, normalno...

  • Ivan

    3. septembar 2021 | 10:36

    A vi sve strucnjaci na tehnickim pregledima, 80% vas nema pojma o mehanici auta..

  • OnDE

    3. septembar 2021 | 09:59

    Zato u Nemackoj duplo skoro jeftiniji ali sa 300,000-400,000km a odrzavani i ocuvaniji nego u Srbiji sa 150,000km ako je i prava kilometraza..

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA