Možda ste mislili da dvotočkaš ne može da bude dizelaš, ali će vas opaka mašina u tome razuveriti
Razloga zbog kojih motocikli ne koriste dizel motore ima više, a glavni su ti što su dizel motori mnogo teži od benzinskih. Takođe, u osnovi su tromiji, i da bi dvotočkaš mogao da se vozi kako treba, morali bi da imaju i turbinu...
Sve to, u konstrukcijskom smislu, deluje previše komplikovano da bi se motocikl zadržao u standardnim dimenzijama. Ipak, to nije sprečilo momke okupljene pod imenom "Diesel Brothers" da tako nešto i urade.
Zato su zaskukali rukave i konstuisali "Frankenštajana" od 3,5 metara koga pokreće V2 dizel motor od 840 kubika sa direktnim ubrizgavanjem, kome su dodata dva turbo-punjača. Vazdušno oslanjanje motociklu omogućava da se podigne do 30 centimetara u odnosu na podlogu.
Nesvakidašnja "uradi sam" grdosija dobila je i dodatke u "militari" stilu, koji dodatno doprinose njenom kompletnom izgledu "opake mašine". A kako je ovaj dizelaš na dva točka nastao i kako se ponaša u vožinji pogledajte u videu iznad.
Video: Ruska zver: Mladi inženjeri napravili moćan prototip automobila za vojnu policiju
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.