Uzalud svi članci i sva iskustva ON zna naj bolje, neće njemu niko govorit kako se punjenje čeka jer ON ne mora čekat već da nebi ispao mazohist dobrovoljno stane i pauzira dok mu se njegovo savrseno vozilo puni... Problem je međutim sto je to daleko od istine i svatko tko je probao zna da je problem i hlađenje i grejanje kabine, cekanje kad si prisliljen čekat a ne kad ti to želiš jer bez obzira što ti radio dok je auto na punjaču to je zapravo čekanje upravo iz razloga što je vozilo neupotrebljivo svo vreme punjenja! Ne znam šta bi to trebalo bit mazohistično ako se dva ili vise vozača izmjenjuje, po toj teoriji su svi šoferi autobua mazohisti? Kako je vec mnogo puta pisano ev imaju gomilu nedostataka koje je netko spreman trpit a drugi nisu isto tako imaju i prednosti na svakom je da odluci za sebe jedino el vozač odlučuje za druge sa svojim izjavama koko je sve bolje kod ev 😂😂😂 daleko bolje, al znamo svi da su to subjektivni stavovi, puste želje i snovi neseg dragog el vozača!
Uzalud sav napredak, članci, informacije, @Roki zna sve najbolje iako je samo čuo o električnim vozilima od naftnih profitera. Roki, istinu je vrlo lako proveriti. Ja samo ukazujem na šta treba obratiti pažnju jer ima puno dezinformacija. Ne moram ja ni za koga da odlučujem, a toplo savetujem drugima da paze i na tvoje izjave, za primer. EV su objektivno bolji po većini osobina a subjektivno statistika pokazuje čime su ljudi srećniji. Uživaj! Moje želje i snovi su moja stvarnost a, na sreću većine, znali oni to već ili ne, uskoro i njihovi.
Punjaci su evidentan problem jer im je rasprosteanjenost minorna pogotovo u zemljama EU koje ekonomski kaskaju za Nemackom,Francuskom itd.Ali drugi i jos ozbiljniji problem je vreme punjenja.Treci,svakako ne zanemarljiv,je vrlo ogranicena autonomija vozila.U praksi,do 500 km a realno oko 400.I tabla Planiranje punjenja vozila je u ovom momentu izuzetno zahtevna.Moj kolega je putovao kolima 3 dana iz Frankfurta za Beograd.Krenuo je u petak vece a stigao u ponedeljak kasno posle podne.Te ima kofe,nema vode.Te ima vode,nema kofe.Te "nema ko da donese".Horor.Sate je izgubio cekajuci sto u redu sto trazeci adekvatne punjace.Ukratko,elekticni automobili ce biti zastupljeniji od SUS vozila za ne manje od 10 a realno,za 20 godina.I to u ekonomski jakim zemljama.Za Bugarsku,Rumuniju,balticke zemlje,Hrvatsku,Poljsku itd.elektricni automobili su jos uvek daleka buducnost.Tek tada ce biti zastupljeniji od danasnjih vozila sa unutrasnjim sagorevanjem.O nama i da ne govorim.Nista se nece bitno promeniti bar do 2050.
Koji je auto vozio? Ekskluzivnost jeste problem za neka kola. Tesle mogu da se pune na praktično svim mrežama jer imaju adaptere za njih. Na putu od Frankfurta do Beograda ima ravno 16 samo Tesla superpunjača na nešto manje od 1400 km i za sve se mogu videti svi detalji u samim kolima. Na istom putu ima nekih 20-tak brzih punjača po ostalim standardima. Za taj put je potrebno 14 sati samo vožnje, što bi prema preporukama o odmorima na svakih 3-4 sata značilo da treba stati bar 3-4 puta. Ukupno punjenje sa Tesla superpunjačima bi trajalo oko tri sata (sva punjenja zajedno). Tako bi ceo put trajao oko 17 sati. Taj put nisam vozio električnim ali jesam mnogo duže puteve sa manje punjača nego tamo. Putovanja nam traju otprilike jednako (jer nismo mazohistički maratonci pa smo stajali i sa fosilcima) a stignemo mnogo odmorniji jer je vožnja u električnim daleko prijatnija zbog manje buke, vibracija i trzanja a, u našem slučaju, pomaže i udobnost ravnog patosa pa je prostor za noge mnogo bolji i bez visokih vozila.
Realno
Kod elektricnih vozila je najveci problem el vozac
Podelite komentar
Roki
Uzalud svi članci i sva iskustva ON zna naj bolje, neće njemu niko govorit kako se punjenje čeka jer ON ne mora čekat već da nebi ispao mazohist dobrovoljno stane i pauzira dok mu se njegovo savrseno vozilo puni... Problem je međutim sto je to daleko od istine i svatko tko je probao zna da je problem i hlađenje i grejanje kabine, cekanje kad si prisliljen čekat a ne kad ti to želiš jer bez obzira što ti radio dok je auto na punjaču to je zapravo čekanje upravo iz razloga što je vozilo neupotrebljivo svo vreme punjenja! Ne znam šta bi to trebalo bit mazohistično ako se dva ili vise vozača izmjenjuje, po toj teoriji su svi šoferi autobua mazohisti? Kako je vec mnogo puta pisano ev imaju gomilu nedostataka koje je netko spreman trpit a drugi nisu isto tako imaju i prednosti na svakom je da odluci za sebe jedino el vozač odlučuje za druge sa svojim izjavama koko je sve bolje kod ev 😂😂😂 daleko bolje, al znamo svi da su to subjektivni stavovi, puste želje i snovi neseg dragog el vozača!
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
Uzalud sav napredak, članci, informacije, @Roki zna sve najbolje iako je samo čuo o električnim vozilima od naftnih profitera. Roki, istinu je vrlo lako proveriti. Ja samo ukazujem na šta treba obratiti pažnju jer ima puno dezinformacija. Ne moram ja ni za koga da odlučujem, a toplo savetujem drugima da paze i na tvoje izjave, za primer. EV su objektivno bolji po većini osobina a subjektivno statistika pokazuje čime su ljudi srećniji. Uživaj! Moje želje i snovi su moja stvarnost a, na sreću većine, znali oni to već ili ne, uskoro i njihovi.
Podelite komentar
Battery master
ON nema problema. Nikakvih. Ama baš nikakvih...
Podelite komentar
Vlada
Punjaci su evidentan problem jer im je rasprosteanjenost minorna pogotovo u zemljama EU koje ekonomski kaskaju za Nemackom,Francuskom itd.Ali drugi i jos ozbiljniji problem je vreme punjenja.Treci,svakako ne zanemarljiv,je vrlo ogranicena autonomija vozila.U praksi,do 500 km a realno oko 400.I tabla Planiranje punjenja vozila je u ovom momentu izuzetno zahtevna.Moj kolega je putovao kolima 3 dana iz Frankfurta za Beograd.Krenuo je u petak vece a stigao u ponedeljak kasno posle podne.Te ima kofe,nema vode.Te ima vode,nema kofe.Te "nema ko da donese".Horor.Sate je izgubio cekajuci sto u redu sto trazeci adekvatne punjace.Ukratko,elekticni automobili ce biti zastupljeniji od SUS vozila za ne manje od 10 a realno,za 20 godina.I to u ekonomski jakim zemljama.Za Bugarsku,Rumuniju,balticke zemlje,Hrvatsku,Poljsku itd.elektricni automobili su jos uvek daleka buducnost.Tek tada ce biti zastupljeniji od danasnjih vozila sa unutrasnjim sagorevanjem.O nama i da ne govorim.Nista se nece bitno promeniti bar do 2050.
Podelite komentar
Korisnik SUS motora
@Vlada
Nista ti, prijatelju, ne znas. Ima tu jedna osoba koja SVE zna o toj problematici. Ili samo misli da zna.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Vlada
Koji je auto vozio? Ekskluzivnost jeste problem za neka kola. Tesle mogu da se pune na praktično svim mrežama jer imaju adaptere za njih. Na putu od Frankfurta do Beograda ima ravno 16 samo Tesla superpunjača na nešto manje od 1400 km i za sve se mogu videti svi detalji u samim kolima. Na istom putu ima nekih 20-tak brzih punjača po ostalim standardima. Za taj put je potrebno 14 sati samo vožnje, što bi prema preporukama o odmorima na svakih 3-4 sata značilo da treba stati bar 3-4 puta. Ukupno punjenje sa Tesla superpunjačima bi trajalo oko tri sata (sva punjenja zajedno). Tako bi ceo put trajao oko 17 sati. Taj put nisam vozio električnim ali jesam mnogo duže puteve sa manje punjača nego tamo. Putovanja nam traju otprilike jednako (jer nismo mazohistički maratonci pa smo stajali i sa fosilcima) a stignemo mnogo odmorniji jer je vožnja u električnim daleko prijatnija zbog manje buke, vibracija i trzanja a, u našem slučaju, pomaže i udobnost ravnog patosa pa je prostor za noge mnogo bolji i bez visokih vozila.
Podelite komentar
Batterz master
@Vlada
Rekoh ja, sad ce on...
Podelite komentar
Ex el vozac
Kojesta nema tu nikakvih problema, bar tako kaze glavni strucnjak.
Podelite komentar