Mazda kreće u pohod na Kinu
Formiranjem novog zajedničkog preduzeća sa kineskim kompanijama Čungćing Čangan i FAW japanski proizvođač želi da poboljša svoj položaj na najvećem tržištu na svetu
Japanski proizvođač automobila Mazda Motor Corp. sa dva kineska partnera je dogovorio formiranje nove kompaniju u kojoj će imati 47,5 odsto udela.
Kineski državni Čungćing Čangan automobili takođe će imati 47,5 odsto novog zajedničkog preduzeća Čangan Mazda Automobile Co. Ltd., dok će FAW biti vlasnik preostalih 5 odsto, prenosi Međunarodni kineski radio.
- Tri kompanije imaju za cilj da iskoriste svaku stratešku i upravljačku priliku u novoj zajedničkoj investicionoj kompaniji i nastoje da njen sistem poslovanja i upravljanja budu optimalni za prilagođavanje potrebama rastućeg kineskog tržišta - navodi se u saopštenju Mazde.
U Kini, najvećem svetskom tržištu automobila, Mazdina prodaja daleko zaostaje za ostalim japanskim proizvođačima automobila. Prošle godine je u Kini prodato 214.574 vozila, u poređenju sa 227.750 jedinica u 2019. godini. Toyota, Honda i Nissan su 2020. godine u Kini prodali preko milion automobila.
(Telegraf.rs/Tanjug)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.