Štelovana kilometraža u većini slučajeva ne može da se otkrije!
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Cudo
Ovaj sto ovo pise je nedovoljno upucen u ove radnje I mislim da nema pojma. Ja radim u BMW 25 godina, kilometraza se belezi u kljuceve, u tahometar, u stojer aparatu I u glavnom softveru BMW importera radi evidencije gde je sta I kad radjeno na Tom autu sto znaci , svako moze da vrati kilometrazu al ona ostaje zapisana na 4 mesta osim na tahometar gde je vracena aI moze se uvek proveriti u kilometar koliko je auto stvarno presao, cak I u Srbiji ako nesto ne muckaju sto nebi smeli.
Grga Pitić
Zupčasti kaiš je ovde glavna tema
Vu
EU to neće da uvede a mogli bi jednim običnim papirom. Razlog je taj što bi opala kupovina tih automobila, a stim bi nastalo gomilanje polovnih automobila u EU..