Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Azijat
Porsche je najbolji primer uspeha. 911 je simbol i on se proizvodi zbog reputacije brenda, ali od njega nema nikakve zarade. Prešli su na komercijalne modele, terence, limuzinu čak i karavan, električni model itd. Da su išli razmišljanjem Alpine danas ne bi postijali to je sigurno.
Xide
Alpina nije Tjuner vec Manufaktura! Alpina pravi Automobile na bazi BMW-a unosi svoju filozofiju u Auto!Alpine nisu registrovane kao BMW vec kao npr. Alpina B5 imaju svoj seriski broj koji ukucava Alpina itd..
Miki
Citam na nemačkim portalima da su polovni modeli BMWa(sa zadnjim pogovom)blago poskupili od kada je BMW odustao od zadnjeg pogona..