Ruski putevi će za 10 godina biti krcati električnim automobilima, gradi se i 27.000 punjača

   ≫ 

Komentari

  • Roki

    24. avgust 2021 | 15:14

    Kao sto rekoh, lazes. Koji to fosilni trosi 15-30% vise? Pa ti izgleda da znas samo za varburga al ni on nije toliko trosio vise... Moj moderni dizel i leti i zimi 5l ne prelazi osim ako bas preteram i vozim preko ogranicenja onda prosek moze do 6l al nista vise od toga! Stalno pises kako su ev jeftinija sto nije istina, ako uzmemo novi fosilni od 20 hiljada evra i koristimo ga 5-6 godina dođe svakako jeftiniji nego naprimer model 3 s tim da nakon 5-6 godina ako dobro ne pazis baterije su za zamenu i ev gubi na vrednosti vise nego fosilni, i inace sto je automobil skuplji vise gubi vrednost osim ako nije neki Ferrari ili slicno sto uvek zadrzava visoku cenu kroz godine...

    • 24. avgust 2021 | 17:25

      Elektro-vozač

      @Roki

      Potraži, ima svuda podataka, recimo fueleconomy sajt. Za električne daju podatke "do" što važi za one sa manjim baterijama i lošijim održavanjem temperature kabine. Neke/većina pumpi različito meri "litre" pri različitim temperaturama tako da to što ti misliš da si naročito ne znači da je to tako. Našao si da porediš četvorocikl i savremeni auto koji su neuporedivi, bicikli su još jeftiniji. U svakom slučaju ne tako davno sam vam izneo čist proračun kako baš taj Model 3 može biti jeftiniji od VW Golfa za one koji, zapravo, voze taj auto. Moja baterija sada ima preko 7 godina i ima 94% kapaciteta sa početka. Zaboravi te stvari za koje si čuo iz prošlog veka i prvog Nissan Leaf i sličnih. Pročitaj malo bolje nedavnu vest o tome koja kola najbolje održavaju vrednost. Pominje se Dacia, ali ne samo Dacia ... pročitaj malo bolje. Šta ti još nije jasno, šta te zbunjuje?

  • Dik

    24. avgust 2021 | 08:45

    ... jesu zadnji ali nikad nije kasno da razmišljaju da počnu!

  • Roki

    23. avgust 2021 | 22:58

    El vozac lazov!!!

    • 24. avgust 2021 | 13:12

      Elektro-vozač

      @Roki

      Jel' da? Šta si to u zabludi da sam sad slagao? Prvi električni automobili pa i Nissan Leaf *NISU* imali sistem za održavanje temperature baterije i kapaciteti su im bili mali pa je i srazmerno (pre)veliki deo energije odlazio na grejanje kabine. Tesle imaju (mislim da su oni počeli ali nisam siguran) održavanje temperature baterije, a kapaciteti baterija su danas višetruko veći (do 120 kWh u odnosu na manje od 20 kWh) pa ni grejanje kabine nije problem. Ni hemija nije ista. Pritom fosilaši troše 15%-30% više goriva zimi zavisno od detalja, što se dobro poklapa sa gubitkom dometa električnih. Ja pri relativno čestih -27°C mogu da pređem preko 320 km komotno a regularni domet mi je 426 km sa mojim kolima. Koje sam zablude povredio sada?

  • Sale

    23. avgust 2021 | 17:28

    Ja se nadam da ce uskoro moci i kod nas u UniRent-u,Menadzer rent a car,Autorent-u da se iznajme elektricni automobili.

  • Golf 2 1.6 TD

    23. avgust 2021 | 15:44

    To je van pameti jer u Rusiji su ekstremne zime a Baterije to ne mogu podneti . Baterije su dobre samo za Daljinski ....

    • 23. avgust 2021 | 19:03

      Rus

      @Golf 2 1.6 TD

      Ne možeš ići mimo sveta. Grejaće se batrije.

    • 23. avgust 2021 | 19:15

      Battery master

      @Golf 2 1.6 TD

      Ne brini, uskoro ti stize naucno objasnjenje za to tvoje uverenje.. Od NJEGA. Inace, u pravu si, SVI elektrohemijski izvori stuje VEOMA gube kapacitet sa padom temperature. U kom obimu, to prevazilazi ovu prepisku.

    • 23. avgust 2021 | 20:57

      Bole

      @Golf 2 1.6 TD

      A u Švedskoj, Finskoj I Nemačkoj nema zime, daj čoveče prestani verovati Zapadnoj demagogiji i sam razmisli sta je i kako je

    • 23. avgust 2021 | 21:00

      Elektro-vozač

      @Golf 2 1.6 TD

      @Battery master: Tačno je da gube kapacitet ali i to ima svoja rešenja. Zvuči ludo, ali deo energije ode na održavanje temperature baterija (tokom vožnje onaj mali deo neefikasnosti) i to značajno umanji taj efekat. Kada se sve ukupno pogleda domet električnih automobila zimi pada jednako kao kod fosilaca, doduše iz potpuno različitih razloga.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA