Ruski putevi će za 10 godina biti krcati električnim automobilima, gradi se i 27.000 punjača
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Roki
Kao sto rekoh, lazes. Koji to fosilni trosi 15-30% vise? Pa ti izgleda da znas samo za varburga al ni on nije toliko trosio vise... Moj moderni dizel i leti i zimi 5l ne prelazi osim ako bas preteram i vozim preko ogranicenja onda prosek moze do 6l al nista vise od toga! Stalno pises kako su ev jeftinija sto nije istina, ako uzmemo novi fosilni od 20 hiljada evra i koristimo ga 5-6 godina dođe svakako jeftiniji nego naprimer model 3 s tim da nakon 5-6 godina ako dobro ne pazis baterije su za zamenu i ev gubi na vrednosti vise nego fosilni, i inace sto je automobil skuplji vise gubi vrednost osim ako nije neki Ferrari ili slicno sto uvek zadrzava visoku cenu kroz godine...
Dik
... jesu zadnji ali nikad nije kasno da razmišljaju da počnu!
Roki
El vozac lazov!!!